Ogłoszenie

Pora roku
Rok na forum
Image and video hosting by TinyPic


http://www.fairy-tail.xaa.pl/ <- ZAPRASZAMY

#16 2013-07-10 16:01:09

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Mag Fairy Tail początkowo żałował swojego wyboru, lecz to on jest wyrzutkiem rzeczywistości i decyduje o sowich wyborach, więc jego kolejna maksyma to rób co chces zi niczego nie żałuj. Nie musiał długo czekać, gdy droga wydawała się nie do przebycia. 30 centymetrowa półka, po której musiał przejść była praktycznie nie możliwa. Było to jedno z trudniejszych przeżyć Alucarda, diabła zrodzonego z człowieka.
Jednak dawał radę, jego ambicja nie pozwalała mu zaprzestać działań. Odetchnął z ulgą, gdy dotarł na miejsce, wypełniała je gęsta mgła przez którą nie można było nic zobaczyć. Odgłosy dziwnego ryku rozchodziły się po całym terenie, a ptaki uciekały w popłochu. To czas apokalipsy, czas żałowania grzechów, lecz nie dla Hellsinga, on jest grzechem w samej swojej osobie.
- Pokłoń się swemu Panu stworze haahaa!
Całe ciało Alucarda buzowało, czas rozpocząć teksańską masakrę jakiej jeszcze nie widział świat, wywłoki odejdą w zaświaty a Pan zostanie na ziemi z pożogą zła.

Offline

 

#17 2013-07-10 17:03:11

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Rozejrzałeś się po okolicy, lecz ciężko było cokolwiek dostrzec. Mgła zrobiła się na tyle gęsta, że ograniczyła twoją widoczność do 0,5 metra przed siebie. Potwór zaryczał ponownie, tym razem głośniej i bardziej przeraźliwie. Nie był to już ryk złości, a raczej bólu lub rozpaczy. Nie mogłeś określić jak daleko stała po samej jego głośności, gdyż dźwięk rozchodził się nierównomiernie, a jej krzyk był na prawdę potężny i można było go zapewne usłyszeć w całej części tych gór.

Offline

 

#18 2013-07-10 17:32:33

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Widoczność naprawdę była mała, Alucard nie wiedział co robić, lecz jego inteligencja kazała mu iść zgodnie z dźwiękiem. Szedł od najgłośniejszego punktu tak jak się mógł odbijać od skał. Gdy będzie tak szedł trafi do epicentrum tego ryku i wtedy ujrzy co to takiego.
Mgła nie pozwalała ujrzeć niczego w promieniu powyżej pół metra co powodowało niezwykłe uciążenia podczas wykonywania zadania.
Hellsing rozmyślał o całej sytuacji i tym wywernim jaju, może właśnie to jej ryk a może nie. Nie wiadomo co go czeka podczas gdy spotka to coś.

Offline

 

#19 2013-07-10 17:57:01

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Szedłeś tak i wszystko wydawało się normalne. Ryk ucichł i znów nie wiedziałeś gdzie masz iść. Mgła powoli się rozeszła, a ty dotarłeś na półkę skalną, która przypominała polanę. Wyglądałeś zza skały i ujrzałeś gniazdo. Gniazdo, dookoła niego kwiaty i leżące w nich monstrum... jakby śpiące.
- Mamy już 2, jeszcze tylko 1... pośpiesz się... - Powiedział ktoś nagle.
Przyjrzałeś się bliżej i dostrzegłeś, że ktoś zabiera jajo wywerny. Bliżej się przyjrzałeś i zobaczyłeś dziwny znak na ich ramionach... czarny w kształcie smoka. Nigdy wcześniej nie widziałeś gildii o takim odznaczeniu.
- Cholera... gdzie może być to 3 jajo? - Powiedziała kobieta towarzysząca tamtemu magowi. Zdjęła rękawiczkę z dłoni, po czym chwyciła mężczyznę i razem z jajem zniknęli. Teleportowali się. Wywerna leżała, martwa lub nie przytomna, ale jaja już tu nie było... musiałeś znaleźć inne lub odzyskać tamto... zapowiada się długi dzień.

// Temperatura na polanie to 6*C, poza nią -2*C //

Offline

 

#20 2013-07-10 21:53:40

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Alucarda zadziwiła ta grupa osób, najwidoczniej więcej magów szuka takich jaj, a on pozostał z niczym. Nie da się tak łatwo. Rozglądał się dokładnie z doświadczenia wiedział, że ta magia nie działa na duże dystanse, pamiętał jak jeszcze Tomiji jej używał.
Gdyby odnalazłby chociaż kawałek sylwetki tych osób od razu pobiegłby co sił w nogach w ich stronę i zaczął ładować magiczną energię. Wszystko byleby odzyskać jajo, nowego na pewno nie chce szukać. Jest w tych rejonach zbyt zimno, lecz powoli czuję, że następnym razem nie będzie mu aż tak źle. Alucard potrafi szybko się zasymilować, więc przewiduję, iż następny raz nie będzie taki najgorszy.

Offline

 

#21 2013-07-10 22:10:54

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Niestety mimo wszystko teleportacja działa na wystarczająco duże odległości, by mogli ci umknąć. Wywerna leżała ciągle na ziemi wydając z siebie tylko ciche dźwięki, które brzmiały jak płacz. Nie mogła się nawet ruszyć. Nagle usłyszałeś głośny ryk, który zdecydowanie nie pochodził od niej. Na niebie zobaczyłeś kolejnego potwora, który zauważywszy swoją partnerkę niemal martwą wylądował obok ciebie. W jego oczach wyglądało to tak, jak byś to ty był winien temu, co się z nią stało. Zaczął biec prosto na ciebie. Półka skalna ma około 100x100 metrów i jest podłączona do góry tylko z tej strony, z której przyszedłeś. Ziemia zaczęła się lekko trząść na znak, że to zbyt duży ciężar dla tak ogromnego, wiszącego terenu. Przejście, po którym przeszedłeś jednak się zapadło. Stworzenie biegło na ciebie z zawrotną prędkością, a kiedy było wystarczająco blisko zamachnęło się łapą uderzając cię pazurem.

Offline

 

#22 2013-07-11 13:46:15

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Alucard szybko ogarnął co się wokół niego dzieje, to wszystko może być snem rzeczywistości, aczkolwiek tak nie jest. Trzeba sobie radzić. Gdy potwór biegł na Hellsinga on się nie patyczkował i użył meteoru, w ostatniej chwili chciał spróbować uniknąć pazura oponenta tak by móc odskoczyć w jego lewą stronę i wykonać mocne ciosy oraz kopniaki w jego bok. Może być to jego czuły punkt, a może nie. Gdyby czerwonookiemu się udało wykorzystywałby do ciosów siłę pędu z meteoru, który jest na o wiele wyższym poziomie, niż przed czasy. Wiedział również, ze przeciwnik może również atakować, uniki oraz odskoki i kontrataki z użyciem meteoru, były najlepsze dlatego mężczyzna, by właśnie je wykonywał.
ME: 10'000

Offline

 

#23 2013-07-11 13:56:00

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Z trudem udało ci się uniknąć ciosu wywerny, lecz twoje ataki nie wywierały na przeciwniku żadnego wrażenia. Zaryczał triumfalnie jednocześnie próbując cię przestraszyć. Jego łuski były twardsze od stali i nawet mistrz wróżek musiałby się trochę namęczyć zanim powaliłby tego stwora. Nagle dostrzegłeś, że pod skrzydłem poległej wywerny znajduje się kolejne jajo. Ziemia trzęsła się coraz mocniej, a potwór ponownie cię zaatakował tym razem trafiając cię, gdyż byłeś tym zdekoncentrowany. Uderzyłeś w skałę z dużą siłą i niemal złamałeś sobie kilka kości, jednak na szczęście nic ci nie było. Pozostało może 20 sekund zanim półka skalna się zapadnie, a ty musiałeś zdobyć jajo i znaleźć wyjście z tego miejsca, gdyż to, którym przyszedłeś się zawaliło... to nie będzie łatwa sprawa...

Offline

 

#24 2013-07-11 14:37:35

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Czerwonooki uniknął ciosu wywerny, lecz jego ataki zbytnio nie zaskakiwały oponenta. Oznaczało to, że jest dość twardy, warto było to sprawdzić. Od teraz mężczyzna ma pewność, ze takie ataki nie dadzą mu zbytniej przewagi.
Podczas wykonywania ciosów jakimś cudem zauważył kolejne jajo, musiał szybko je zdobyć zanim to wszystko upadnie. Powoli ta walka wywiera zły wpływ na otoczenie co oznacza, że zostało mało czasu, a trzeba przeżyć.
Niestety tym razem Hellsing nie będzie patrzył jak przeciwnik umiera w męczeniach i torturach w pełnej okazałości tryskającej krwi i flaków, które zostałyby rozrzucone po owym terenie.
Alucard był zmuszony utrzymać swoje zaklęcie i czym prędzej pobiec do jaja, chciał to zrobić czym prędzej. Całe swoje siły wykorzystał do tej akcji. Gdyby już spokojnie dobiegł odpowiednio by wyciągnął jajo wywernie. Przy okazji biegu szukałby również innego wyjścia, zastanawiał się nad wskoczeniem na oponenta i odleceniem w bezpiecznie miejsce, lecz to mogło być mało prawdopodobne.
ME: 7'000

Offline

 

#25 2013-07-11 14:48:16

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Udało ci się zabrać jajo, a obie wywerny zaryczały ze wściekłości. Półka odpadła od góry i zaczęła się osuwać w dół z zawrotną prędkością. Jeden z potworów złapał twój płaszcz w zęby i odleciał w górę rzucając Cię w bezpieczne miejsce. Spojrzał na Ciebie łagodnym wzrokiem, jakby prosił Cię o zwrócenie jego dziecka.
- Oddasz jajo po dobroci? - Usłyszałeś głos kobiety - Czy będę musiała ci z tym pomóc?
Wywerny odleciały zostawiając Cię z nią. Temperatura ponownie zaczęła ci doskwierać, gdyż spadła poniżej -10*C. Czarodziejka miała przy sobie inne jajo. Była to ta sama, która wcześniej wykradła jaja razem ze swoim towarzyszem. Jedno trofeum musiało więc zostać zabrane przez niego. Czekała Cię walka lub ucieczka w kierunku bezpiecznego miasta.

Offline

 

#26 2013-07-11 15:30:45

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Alucard przeżył coś przypominającego wesołe miasteczko, lecz bezpiecznie wyladował. Teraz jego jedynym problemem, była kobieta która chciała jajo. Niestety Hellsing nie da się tak łatwo.
- Hahaha, kobieto zamilcz!
Wzrok Alucarda stał się poważny jak nigdy dotąd. Schował okulary do swojej wewnętrznej kieszeni.
- Rozumiem, iż to jajo ma być twoje, a ja mam zostać z niczym. Stajesz się śmieszna, niestety trafiasz na nieodpowiedniego człowieka.
Temperatura, była niska lecz -10 to jeszcze nie tak źle zwłaszcza, że to ciała Alucarda dostała się adrenalina spowodowana ciągiem zdarzeń. Szybko wyciągnął dwie butelki eliksiru przechylił i naraz wypił.
Użył meteoru i z całym pędem leciał na kobietę uważając na jej zaklęcia oraz ataki, jakie może wykonać. Chociaż było to mało możliwe z powodu prędkości Hellsinga. Nie patrzyłby na małe urazy, lecz brnął do przodu. Przy ostatnich metrach szybko wyskoczyłby w górę oraz prawej nogi cisnął w głowę przeciwniczki, by zaraz potem ją odrzucić za siebie tą samą nogą i wysłać w jej kierunek Gwiezdny Promień, który jest samonaprowadzający i powinien z bliskiej odległości spowodować spore obrażenia, szczególnie z mocą Alucarda.
ME: 7'000 + 2x2'300 = 11'600  11'600 - (3'000+4'500) = 4'100

Offline

 

#27 2013-07-11 15:42:23

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Twoje ataki były świetne i bardzo dobrze przemyślane, lecz w momencie, w którym kobieta miała zostać kopnięta teleportowała się za twoje plecy i uderzyła cię pięścią w rdzeń kręgowy. Upadłeś, ale wykonałeś gwiezdny promień, którego ona nawet przy pomocy teleportacji nie była w stanie uniknąć. Została odrzucona na kilka metrów i mocno oparzona. Podniosła się w tym samym momencie co ty i otrzepała się z ziemi. Wymierzyła w twoją stronę magiczny krąg i po chwili zaczął się wokół ciebie pojawiać piasek.
- Piaskowa Rebelia! - Wykrzyczała.
Zaklęcie uderzyło w ciebie, jednak nie miało zbyt wielkiej siły, gdyż ilość piasku w tym miejscu była mizerna i większość musiała stworzyć sama. Leżałeś nieźle poturbowany, a kobieta zbliżała się powoli do ciebie z chęcią zakończenia pojedynku.
- Chyba jednak zostaniesz z niczym.
W tym momencie została odepchnięta magicznym tornadem. Po twojej prawej zobaczyłeś maga w tym samym płaszczu, jaki nosiła ona. Był to ten sam, który wtedy razem z nią pokonał potwora. Zdjął go a na jego ramieniu dostrzegłeś znak Blue Pegasus.
- Już miałem się stąd zmywać, ale usłyszałem walkę... Nic ci nie jest? - Zapytał podając ci rękę.
Pomógł ci wstać, a następnie odłożył jajo jakie miał przy sobie koło wywerny, a zabrał to, które miała kobieta. Pożegnał się. Wyglądało na to, że bardzo się śpieszył... ale po co było mu jajo? Może pracował dla tych ze szczytu góry? Kto wie... miałeś jajo i jedyne co musiałeś teraz zrobić, to wrócić do zleceniodawcy.

Offline

 

#28 2013-07-11 15:47:30

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Alucard bardzo zdziwił się zaistniałą sytuacją, lecz wszystko w tym świecie jest chore, więc nie ma co się dziwić takimi drobnostkami, czas zejść z tego mrozu.
Hellsing dokładnie się rozejrzał, by zauważyć jakikolwiek szlak, którym mógłby zejść bezpiecznie na dół. A właściwie gdzie on miał się znajdować?
Czerwonooki zapewne lada chwila sobie to przypomni, ponieważ przy tym mrozie naprawdę trudno myśleć, gdyby zaś mężczyźnie udało się odnaleźć dobrą ścieżkę na powrót wszedłby na nią oraz powoli schodził.

Offline

 

#29 2013-07-11 16:14:28

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Mag widząc twoje zakłopotanie machnął ręką, podszedł do ciebie i złapał cię za ramię. Teleportował was do ośrodka na szczycie góry, skąd miałeś już prostą drogę na dół. Piasek, który Cię przygniótł wywołał dość spore obrażenia, więc chodziłeś obolały. Powinieneś się cieszyć, że nic sobie nie złamałeś. Po jakimś czasie dotarłeś do zleceniodawcy i wręczyłeś mu jajo.
- Wielkie dzięki! - Zawołał uszczęśliwiony.  Podał ci umówioną zapłatę, ale poza nią wręczył ci dziwne jajo. - Sprzedaj je, jest warte 2.000 klejnotów. - Powiedział i pożegnał Cię machaniem ręki odchodząc w kierunku swojego domu.

Mission Complete

Nagroda : 14.000 klejnotów 6/6PA
Przebieg misji : Misja przebiegła dość gładko i bez większych problemów. Wykonałeś ją nieco inaczej niż przypuszczałem, przez co nagroda pieniężna jest mniejsza niż chciałem. Fajnie mi się prowadziło i mam nadzieje, że ty też jesteś zadowolony.

Ostatnio edytowany przez Ayako (2013-07-11 16:16:08)

Offline

 
.postleft {width:25em;} .postright {border-left-width:25em;}





♣ Mikaboshi: 44253006
Facebook

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
aion misja zbieranie orzechow lilental forums historyki corka i matka www.gtiteamlebork.pun.pl www.grao998.pun.pl