Ogłoszenie

Pora roku
Rok na forum
Image and video hosting by TinyPic


http://www.fairy-tail.xaa.pl/ <- ZAPRASZAMY

#1 2013-07-08 14:00:14

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

[Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Nagroda : 12.000 klejnotów

Gildia : -----

Start : Góra Hakobe.

Rezerwacja : Alucard

Trudność : Średnia

Spoiler:

Magowie! Potrzebuję pomocy! Jestem kolekcjonerem i kolekcjonuję jaja różnych magicznych stworzeń, a następnie je hoduję. W mojej kolekcji brakuje jeszcze wielu, lecz wywernie jajo to to, czego aktualnie potrzebuję. Próbowałem zdobyć je sam, ale cóż... mam teraz obie nogi w gipsie i zmasakrowaną prawą rękę, więc raczej nie dam rady odszukać go ponownie. Chcę, aby jeden z was wybrał się w góry Hakobe i odnalazł gniazdo tego stwora, a następnie wykradł mu jajo i przyniósł je do mnie. Płacę 12.000 klejnotów. 

Offline

 

#2 2013-07-08 14:01:09

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Oki biorę

Offline

 

#3 2013-07-08 14:28:37

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Wyszedłeś z budynku swojej gildii i skierowałeś się w podane miejsce. Marsz trwał dość długo, bo góry były nieco oddalone od karczmy wróżek. Cały czas szedłeś w kierunku coraz bardziej widocznego zarysu ośnieżonych, bardzo wysokich skał. Nareszcie dotarłeś. Rozejrzałeś się po okolicy. Dostrzegłeś wiele chat i kopalnię, do której wchodzili kolejni górnicy. Wejście na górę raczej nie było proste, była stroma i niebezpieczna, ale było też kilka bezpieczniejszych szlaków, z których mogłeś skorzystać. Było dość chłodno, 12*C. Bardzo mocny wiatr owiewał twoją twarz. Ludzie krzątali się po okolicy, a niektórzy przy pomocy sprzętu wspinaczkowego próbowali swoich sił w zdobyciu szczytu.

Offline

 

#4 2013-07-08 15:37:17

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Alucard szedł w stronę Góry Hakobe. Właśnie to miejsce musiał odwiedzić, by odnaleźć wywernie jaja, które zleceniodawca chce koniecznie mieć, lecz co za mądry człowiek zbiera jaja takich istot. Trzeba mieć naprawdę chore hobby, lecz czy takim samym człowiekiem, aczkolwiek magiem nie jest Hellsing diabeł w prostej osobie? Można mieć podejrzenia, lecz mniejsza z tym. Najważniejsze było wykonanie zadania i uzbieranie odpowiedniej kwoty na okręt, który Alucard zamierza zakupić. Jeszcze nie wie gdzie się wybierze, lecz na pewno będzie to ostry trening jego umiejętności.
Jeszcze raz go naszła myśl o misji jakiej wykonuje, zwykle nie przywiązuje się do zadań, bo w tym wszystkich chodzi tylko o zadowolenie klienta, który płaci za ową przysługę magom, którzy podejmą się takiego zadania. Czasami zdarzają się świry, którzy nie chcą płacić, lecz Alu dla takich ma specjalny prezent.
Gdy dotarł do podnóża góry nadszedł czas, by wybrać ścieżkę. Czerwonooki nie musiał się nigdzie śpieszyć, więc wybrał tą prostszą, nie chciał się przemęczać jeżeli z czymś mu przyjdzie walczyć.
~~~~
Jako MG się wtrące, że u podnóża góry Hakobe jest chyba chłodniej, ale to już tak by the way.

Offline

 

#5 2013-07-08 16:00:09

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Szlak, który wybrałeś do dotarcia na szczyt był szlakiem turystycznym dla osób, które po prostu chciały dotrzeć na szczyt o własnych siłach. Nie był zbyt stromy, a drewniane deski wbite w ziemie ułatwiały poruszanie się po tym terenie bez ryzyka poślizgu. Z każdym krokiem robiło się coraz zimniej, co zaczęło ci doskwierać. Twój płaszcz nie był wystarczająco gruby, byś przebywał w tych okolicach bez problemu. Temperatura spadła w końcu do tego stopnia, że zacząłeś porządnie marznąć. Ludzie idący przed tobą byli ubrani w ciepłe, zimowe kurtki i stroje, więc nie mieli tego samego problemu nawet jeśli było im trochę zimno.
- Co za człowiek... wybrał się w takim stroju na tak niską temperaturę...
Powiedział cicho ktoś w tłumie ludzi idących przed tobą. Za swoimi plecami mogłeś usłyszeć podobne komentarze. Do szczytu miałeś jeszcze bardzo długą drogę, a szlak co jakiś czas rozwidlał się na kontynuację łatwego i "ekstremalnie trudny". Ale jeśli chciałeś udać się na ten drugi, to bez sprzętu wspinaczkowego ani rusz!

Offline

 

#6 2013-07-08 22:05:48

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Alucard wiedział, iż jego strój jest nieprzystosowany do takich warunków pogodowych, jego organizm jednak to znosi jak każdy inny, nie można się zalić takimi rzeczami. Jeżeli się jest magiem na takim poziomie jest to nieodpowiednie do sytuacji, gdy idzie się na takie zadanie.
Gdy doszedł do skrzyżowania kolejnych dróg gdzie następował wybór szlaków, Alucard wolał jednak pójść dalej łatwiejszą drogą. Może to w nie jego stylu jednak jego humor nie był szczególnie dziś odpowiedni do stresujących sytuacji. Gdy kolejni ludzie coś mówili mu za plecami, pomyślał o tym jacy oni są głupi i tępi, by mówić to takiemu człowiekowi. Hellsing później nie zwracał na nich uwagi, lecz szedł ku przodowi, by jak najszybciej dojść do celu misji.

Offline

 

#7 2013-07-08 22:46:27

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Szedłeś prostym szlakiem, lecz zauważyłeś, że coraz więcej ludzi zawracało. Byli widocznie zawiedzeni, źli, zdenerwowani, więc coś musiało się wydarzyć. Mróz zaczynał być nie do zniesienia i prawdopodobnie nie będziesz w stanie walczyć w takich warunkach pogodowych. Do szczytu pozostało już tylko kilkanaście metrów, kiedy zobaczyłeś kraty oddzielające puszczę od tego właśnie miejsca. Piękna brama, która zawsze była otwarta tym razem została solidnie zamknięta i nie dało się tam wejść. Po drugiej stronie stał strażnik, który mówił :
- Padliśmy ofiarą napadu, wróć jutro.
Ale ty nie mogłeś wrócić jutro. Niestety nie mogłeś tam wejść, chyba, że chciałbyś pomóc w odszukaniu sprawcy. Jedynym pozostałym wyjściem było wybrać się na inny szlak.

Offline

 

#8 2013-07-08 23:34:00

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Może i było zimno, lecz dla Alucarda nie stanowiło to przeszkód, postanowił mocno walczyć z tym głębokim pogodowym warunkiem. Na dodatek kraty, które znajdowały się przed nim niezmiernie go zdenerwowały.
- Słuchaj, wpuść mnie jestem magiem Fairy Tail...
Hellsing nie musiał więcej tłumaczyć podszedł do owego człowieka, który chronił zapewne ten obiekt w celu zwykłej rozmowy. Dzieliła ich wyłącznie krata, która stanowiła teraz ochronę tego miejsca.
- Pomogę Wam, będzie mi to nawet na rękę, lecz mnie wpuść.
Czerwonooki czekał na odpowiedź strażnika.

Ostatnio edytowany przez Alucard (2013-07-08 23:39:06)

Offline

 

#9 2013-07-08 23:43:55

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Dostrzegłeś krzątających się po drugiej stronie kilku innych strażników, którzy obserwowali dane zajście. Najwidoczniej nie ufali ci i chcieli cię pilnować od początku.
- Dobra, wchodź... - Powiedział otwierając bramę.
Wszedłeś do środka i zostałeś poproszony do głównego budynku, a tam wyjaśniono ci całą sytuację.

- Grupa nazywająca siebie "Invaders" rano nas zaatakowała. Zabrali naszą nową zdobycz, jajo wywerny, którego szukaliśmy miesiącami. Mają siedzibę po drugiej stronie góry, chcemy, żebyś się tam udał i je odzyskał. - Mówił szef agroturystyki.
Nie mieli niestety żadnych ciepłych ubrań dla ciebie, więc musiałeś ruszyć ubrany tak, jak byłeś teraz. Mogłeś albo im pomóc, albo odszukać inne jajo na własną rękę.
- Zapłacę ci 4.000 klejnotów. - Dodał pod koniec widząc twoje zastanowienie.

Offline

 

#10 2013-07-08 23:57:32

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Alucard wszedł ze strażnikami do budynku. Był on ciepły chociaż trochę można było w nim się ogrzać. Hellsing powoli przez zimno, które go wszech obecnie ogarnia lekko zmienia osobowość, staję się bardziej milszy. Lecz trzeba sobie jakoś radzić chociaż w małym stopniu.
Dokładnie przysłuchiwał się co do niego mówią ci dziwni ludzie, żądają, czyż proszą. Czymże prośba bez rozkazu? Jedna z filozofii Alucarda wtrącona w jego myślowy tłok.
- Niestety nie mogę się zgodzić, lecz proszę o małą pomoc. Potrzebuję byście mi udostępnili cały ten teren. Mam bardzo ważną tajną misję rządową, o której niestety nie moge powiadomić niskich władz jest to rozkaz z samej góry. Również zabezpieczono mnie w taki sposób, iż nie dano żadnych papierów na pozwolenia, zauważcie jakiej rangi jest to zadanie.
Alu myślał, iż ta banda idiotów da się nabrać, ale nie był do końca pewny.

Offline

 

#11 2013-07-09 00:02:44

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Usłyszawszy twoje słowa kilku z nich już chciało Ci pozwolić na poszukiwania, lecz szef odezwał się:
- Rząd ZAWSZE daje jakiekolwiek papiery, nawet, jeśli chodzi o sprawy najwyższej wagi. A nawet jeśli nie, to znam człowieka, który jest tam niemal najwyższy rangą i zajmuje się przydzielaniem takich zadań, więc zatelefonuję.


Wykonał telefon, a ty nerwowo siedziałeś. To oczywiste, że zaraz wszystko się wyda. Jeszcze przez chwilę miałeś nadzieję, że ktoś się pomyli i jednak uzna cię za prawdziwego agenta, ale tak się nie stało.
- Wyproście go.
Kazano ci opuścić teren. Uznali Cię za oszusta, więc nic w tym dziwnego. Na zewnątrz twoja krew znów zaczęła płynąć wolniej na skutek panującej tu temperatury. Chyba właśnie straciłeś szansę na przeszukanie szczytu tej góry i musiałeś spróbować w innym miejscu.

Offline

 

#12 2013-07-09 12:55:11

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Niestety sztuczka Alucarda się nie powiodła tego terenu., lecz zawsze warto było spróbować, nadszedł czas by poszukać jajo w innej części tego terenu.
Temperatura spadała, więc Hellsing uznał, ze to najwyższy czas, by trochę zejść z tej wysokości do mniej zimnych części góry.
Podczas schodzenia w dół rozmyślał nad tym co może wykombinować, by znaleźć prędko wywernie jajo, jest tak zimno, że myślenie nawet spowalnia swoje tempo.
Gdyby Alu bezpiecznie zszedł do cieplejszych regionów tam by rozpoczął poszukiwania swojego celu. Szukałby, tropił i śledził, wszystko, by je odnaleźć i wykonać misję.

Offline

 

#13 2013-07-09 16:04:42

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Schodziłeś, a temperatura rosła... powoli, ale jednak. W końcu dotarłeś do miejsca, gdzie krew w twoich żyłach zaczęła płynąć szybciej, a kończyny zaczęły cię z tego powodu potwornie swędzieć. Temperatura wynosiła około -5*C... Wyjątkowo ciepły dzień. Mimo to dalej było ci zimno i twoje ruchy były ograniczone, do tego ten swąd przeszkadzał ci w poruszaniu się po górzystym terenie. Dotarłeś na poziom, gdzie stworzony był szlak, ale nie normalny... jakiś turysta zniszczył drzewa i stworzył ścieżkę przez stromy i niebezpieczny teren prowadzący wzdłuż góry.

Offline

 

#14 2013-07-10 11:07:21

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Alucard poszedł tą niebezpieczną ścieżką. Wiedział na co się pisze. Temperatura wzrosła w tych rejonach, lecz dalej było zimno, w końcu ubranie Hellsinga nie było jakieś ocieplane. Postanowił powoli iść szlakiem i rozglądać się za poszlakami do tych jaj.
”Czymże jest wysłannik piekieł, który nie potrafiłby znaleźć jaja wywerny, która na pewno gdzieś tu grasuje”.
Alucarda coraz gorzej rozpierało zimno, lecz raz się żyję i trzeba jakoś to wytrwać. Cały czas jego czujność nie spadała, wiedział, wyczuwał że to musi być gdzieś w okolicy...

Offline

 

#15 2013-07-10 13:06:05

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail/Raven Tail] Wywernie jajo

Szedłeś tym szlakiem i coraz bardziej żałowałeś swojego wyboru. Skały pod twoimi nogami zaczęły się kruszyć, a półka skalna prowadząca dalej miała tylko 0,3m szerokości. Twoje nogi ledwie się tam pomieściły. Z trudem dotarłeś na drugą stronę i odetchnąłeś z ulgą spoglądając w dół. Nic nie zobaczyłeś. Mgła zasłoniła cały teren, który normalnie mógłbyś oglądać. Nagle usłyszałeś ryk dziwnego zwierzęcia i ptaki uciekające z tego terenu. Musiałeś być blisko.

Offline

 
.postleft {width:25em;} .postright {border-left-width:25em;}





♣ Mikaboshi: 44253006
Facebook

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Warhammer chaos historia tuning optyczny skutera imiona bohaterow muminkow goku techniki ashram india forum