|
|
Magia błyskawicy to jedna z głównych magii w świecie Fairy Tail. Daje ona ogromną władzę użytkownikowi nad piorunami i elektrycznością. Użytkownik może korzystać ze skomplikowanych zaklęć, a nawet zamienić własne ciało w błyskawicę. Magiczna energia płynąca z tej magii może być umieszczana w specjalnych lacrimach i wykorzystana do zaatakowania danego obszaru w dowolnym momencie, nawet jeżeli użytkownik będzie bardzo daleko od tego miejsca. Magia błyskawicy może być bardzo niebezpieczną bronią w rękach doświadczonego maga.
Użytkownik posługuje się jedynie podstawowymi zaklęciami tej magii. Nie potrafi jeszcze zamienić swojego ciała w błyskawicę. Jego własne zaklęcia stanowią zagrożenie również dla niego, ponieważ nie potrafi jeszcze dobrze kontrolować elektryczności. Zużywa również znacznie więcej magicznej energii niż powinien do wykonania pojedynczych zaklęć.
Gracz znacznie lepiej opanował kontrolę elektryczności. Nie może zranić już sam siebie swoim własnym zaklęciem, jednakże nie jest odporny na wszelką otaczającą go elektryczność. Potrafi już znacznie lepiej, jednak nie perfekcyjnie, kontrolować energię i może tworzyć już silniejsze zaklęcia.
Moc najsilniejszych zaklęć ma destrukcyjną moc. Dzięki perfekcyjnej kontroli energii magii błyskawicy, zaklęcia wymagają minimalnego wkładu magicznej energii. Użytkownik potrafi w pewnym stopniu może wpływać na otaczającą go elektryczność. Ponadto może umieszczać swoją moc w lacrimach, których później będzie mógł użyć w dowolny sposób.
Offline
Hala grzmotów
Zdecydowanie najsilniejsze zaklęcie z magii błyskawicy. Użytkownik tworzy na danym obszarze dużo unoszących się lacrym błyskawicy, po pewnym czasie z lacrym wystrzela w danym obszarze deszcz błyskawic, niszcząc wszystko co napotkają. Lacrymy da się zniszczyć, lecz po zniszczeniu ich uaktywnia się zaklęcie odbicia i cała siła błyskawicy spada na nas. Samo zaklęcie nie nadaje się do bezpośredniej walki ponieważ, potrzebuje dużo czasu aby ją przygotować. Świetnie za to spisuje się na pułapkę. Hala grzmotów zużywa mnóstwo magicznej energii od użytkownika, więc trzeba używać jej z rozwagą.
Magiczna energia
Poziom II: 4'000 (za lacryme)
Poziom III: 3'000 (za lacryme)
____________________________________
Kule grzmotów
Użytkownik wyciąga przed siebie rękę z której wylatują małe kule błyskawic. Kule po zetknięciu z celem tworzą mały wybuch który może odrzucić wroga a nawet sparaliżować słabszych magów. Ilość kul jest zależna od woli użytkownika, pojedyncze kule nie są zbyt silne, za to są bardzo szybkie. Zaklęcie nie zabiera dużo magicznej energii, im więcej kul stworzymy tym więcej energii musimy w nie przekazać.
Magiczna energia
Poziom I: 1'000 (za kule)
Poziom II: 750 (za kule)
Poziom III: 500 (za kule)
____________________________________
Burza
Użytkownik kumuluję energię wokół siebie przez krótką chwilę, po czym powstaje w odległości 3m. burza piorunów. Użytkownik z burzy może wystrzelić pojedyncze i szybkie błyskawice zadające średnie obrażenia(mniej zaawansowanych magów może sparaliżować.) Samo zaklęcie jest ofensywne i defensywne, lecz pobiera duże pokłady magicznej energii, im dłużej utrzymujemy burzę, tym więcej energii ona pobiera. Dużą wadą zaklęcia jest to, że kiedy jest aktywowane nie można używać innych zaklęć.
Magiczna energia
Poziom I: 5'000
Poziom II: 5'000
Poziom III: 4'500
____________________________________
Wybuch błyskawicy
Aby wykonać to zaklęcie użytkownik musi odwrócić uwagę przeciwnika, aby ten nie zauważył magicznego kręgu pod sobą. Kiedy uda nam się stworzyć magiczne krąg tak aby przeciwnik tego nie zauważył, zaczyna on mocno świecić żółtym światłem i z kręgu uwalnia się duża ilość błyskawic. Dla słabszych i mniej wytrzymałych magów to zaklęcie wystarczy aby ich obezwładnić. Zaklęcie ma tą wadę, że chwilę czasu trzeba wykorzystać aby go stworzyć przez co musimy odwracać uwagę przeciwnika.
Magiczna energia
Poziom I: 5'000
Poziom II: 4'500
Poziom III: 4'000
____________________________________
Ciało błyskawicy
Użytkownik w jednym momencie zmienia swoje ciało w błyskawicę. Jego szybkość zostaje podwojona, przez co ma większe szanse uniku, oraz każdego kogo dotknie zada obrażenia. Jednak będąc w tej formie jesteśmy bardzo podatni na ataki wody lub innych cieczy, jedna mała kropla i sami sobie zadamy duże obrażenia. Będąc w formie błyskawicy nie możemy także używać innych zaklęć, sama zamiana nie zabiera dużo magicznej energii, im dłużej ją utrzymujemy tym więcej energii musimy dać.
Magiczna energia
Poziom I: 3'000 (w każdym poście)
Poziom II: 2'500 (w każdym poście)
Poziom III: 2'000 (w każdym poście)
____________________________________
Wściekły Piorun
Jedno z silniejszych zaklęć magii błyskawicy. Użytkownik podnosi w górę rękę i wymawia słowa:
Dźwięczysz w powietrzu,
ryku pioruna,
zejdź z niebios
i przynieś destrukcję!
Po czym w miejsce wybrane przez maga spada ogromna kula błyskawicy. Kula ma bardzo destruktywną siłę, słabszych magów może nawet zabić. Kula ma duży zasięg przez co może zranić kilku naraz. Wadą jest wymawiana inkantacja, przez co przeciwnik będzie miał dużo czasu aby się przygotować, magiczna energia także zostaje uszczuplona po wykorzystaniu tego zaklęcia.
Magiczna energia
Poziom II: 6'000
Poziom III: 5'000
"Before creation, comes destruction..."
Relacje
♫ Theme ♫ ♫ Battle Theme ♫
♫ Dragon Mode Theme ♫
Chcesz wziąć udział w misji?
Napisz do mnie na PW
spróbujemy się dogadać.
Offline