|
|
Magia polegająca na przejęciu ciała wybranej przez nas bestii. Aby przejąć jej ciało należy dokładnie poznać jego budowę zewnętrzną i właściwości. Ciało użytkownika po transformacji przybiera takie same właściwości co ciało wybranej bestii. Istnieje ryzyko, że ciało zawładnie nad umysłem na pewien czas, a natura bestii weźmie górę nad naturą ludzką, przez co człowiek straci kontrolę nad sobą. Aby tego zapobiec należy perfekcyjnie opanować przejęcie.
Użytkownik dopiero rozpoczął poznawanie tej magii. Potrafi zmienić zarówno całe swoje ciało lub jego część. Niestety jego moc jest na tyle niestabilna, że transformacja całego ciała zakończy się opanowaniem użytkownika przez naturę bestii przy każdym przejęciu. Na tym poziomie użytkownik jest w stanie zapamiętać trzy bestie.
Moc użytkownika jest już na tyle stabilna, by ten mógł przejmować ciało słabszych bestii bez konsekwencji. Kiedy spróbuje zrobić to samo z silniejszymi stworami istnieje ryzyko, że przejmą one nad nim kontrolę, jednakże nie zawsze tak musi się stać (wszystko zależy od okoliczności). Na tym stopniu rozwoju gracz jest w stanie zapamiętać cztery bestie.
Mag może spokojnie, bez żadnych konsekwencji przejmować ciała nawet najsilniejszych stworzeń. Ponadto jest na tyle rozwiniętym magiem, że potrafi zapamiętać aż sześć bestii.
Offline
Dusza bestii: całkowite przejęcie
Zaklęcie polega na całkowitej przemianie swojego ciała w bestie. Aby tego dokonać musimy wcześniej dokładnie poznać bestie, której ciało chcemy przejąć. Po transformacji nasze otrzymujemy zdolności stwora, z którego ciała korzystamy. Przy całkowitym przejęciu trzeba zachować dużą ostrożność. Osoba, która nie będzie w stanie zapanować nad demonem jego dusza przejmie kontrolę nad jego ciałem. Wskazane jest aby początkujący magowie nie korzystali z tego zaklęcia.
Magiczna energia
Poziom I: 6'500
Poziom II: 6'000
Poziom III: 5'000
______________________________
Dusza bestii: łapa bestii
Zaklęcie, które po dokładnym poznaniu i zrozumieniu danej bestii pozwala zamienić jedną rękę w rękę bestii. Przejęcie łapy zajmuje tylko kilka chwil, ale opanowanie jednej bestii jest bardzo czasochłonna. Właściwości zaklęcia zależą od tego, z przejęcia której bestii korzystamy. Zaklęcie służy dla początkujących magów przejęcia, którzy nie są w stanie zapanować nad całkowitym przejęciem bestii.
Magiczna energia
Poziom I: 5'000
Poziom II: 4'500
Poziom III: 3'500
"Before creation, comes destruction..."
Relacje
♫ Theme ♫ ♫ Battle Theme ♫
♫ Dragon Mode Theme ♫
Chcesz wziąć udział w misji?
Napisz do mnie na PW
spróbujemy się dogadać.
Offline