|
|
Magia wielokąta pozwala użytkownikowi na rozbicie swojego ciała na wielokąty.
Wielokąty mogą służyć do ataku, obrony jak i przemieszczania się. Mając tą magię nasze ciało jest kanciaste, co nie służy naszej urodzie...
Mag dopiero zapoznaje się z magią wielokąta przez co nie może używać potężniejszych zaklęć, jego techniki są na niskim poziomie, pochłaniają dużo magicznej energii, oraz krótko trwają. Nie możemy również rozbijać swojego ciała na wielokąty.
Poziom maga zdecydowanie się poprawił. Potrafi on rozbić całkowicie swoje ciało na wielokąty. Przemiana ta jednak nie trwa zbyt długo. Dodatkowo obciąża nas to dużą ilością ME. Na tym poziomie "pociachane ciało" nei sprawuje się dobrze w ataku jak i w przemieszczaniu. Jeżeli chodzi o zaklęcia, są na wysokim poziomie, lecz wciąż czegoś brakuje, by osiągnąć doskonałość.
Mag opanował magię wielokąta do perfekcji. Potrafi rozbić całe swoje ciało na kilkanaście wielokątów. Szybkość z jaką dochodzi do owego procesu znacznie się zwiększyła (czas zmniejszył). Dodatkowo przemiany są o wiele silniejsze i trwalsze. Zaklęcia są na najwyższym poziomie, czego nie można powiedzieć o urodzie.
Theme | Battle Theme | End Theme
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!
Offline
Rozpad
Najsilniejsze zaklęcie magii wielokąta. Wymaga wielu spędzonych na treningu dni. Do jego opanowania wymaga perfekcyjnej kontroli nad swoim ciałem. Rozdrażniony mag rozpada się na trzydzieści dwa prostopadłościany. Po eksplozji, wielokąty są pod całkowitą kontrolą użytkownika i mogą być wykorzystywane do ataku lub obrony. Dzięki ich sporej prędkości mogą stanowić poważne zagrożenie dla powolnych i nieuważnych przeciwników. Jedyną wadą tego zaklęcia jest wymagana energia. Będąc w tej forma trzeba poświęcić dużo magicznej energii, więc nie można w niej pozostawać zbyt długo.
Magiczna energia
Poziom II: 3'500
Poziom III:3'000
_______________________________________
Teleportacja Wielokąta
Wbrew nazwie nie jest to dokładna teleportacja ciała z jednego miejsca w drugie. Zaklęcie polega na wykorzystaniu zalety ciała maga wielokątów, czyli podziału na części. Osoba używająca tej zdolności rozpada się na bardzo małe sześciany w ciągu kilku sekund, a następnie składa się w dowolnym miejscu. Sprawia to wrażenie teleportacji, jednak w rzeczywistości jest to tylko przeniesienie mikroskopijnych części swojego ciała. Bardzo praktyczne zaklęcie, pozwalające na unikanie ataków oraz tworzenie elementu zaskoczenia. Teleportacja wielokąta posiada swoje ograniczenia. Nie można pozostać zbyt długo w podzielonej formie.
Magiczna energia
Poziom I: 4'000
Poziom II: 3'000
Poziom III: 2'000
_______________________________________
Karabin
Ofensywne zaklęcie magii wielokąta. Na początku następuje transformacja ręki. Dłoń ulega przemianie, po której wyglądem przypomina karabin. Następnie może uaktywnić się celownik laserowy, wskazujący miejsce, do którego leciał będzie nabój. Jego aktywacja zależy od woli gracza. Po transformacji, karabin może oddawać pojedyncze strzały. Za naboje robią niewielkie sześciany z ciała użytkownika. Pocisk nie rani swojej ofiary, ale uderza w nią z dużą siłą, wywołując ból. Tor lotu pocisków może zostać zakłócony przez bardzo silny podmuch wiatru lub inny czynnik. Wadą umiejętności jest kilkusekundowa przerwa pomiędzy strzałami, która daje chwilę czasu na kontratak.
Magiczna energia
Poziom I: 2'000
Poziom I: 1'000
Poziom II 500
_______________________________________
Kule Wielokąta
Zaklęcie polegające na stworzeniu niewielkiej kuli z wielokątów. Do tego wymagane jest poświęcenie jednej swojej kończyny, która rozpada się na wielokąty. Wszystkie zmierzają w stronę wyznaczonego celu i układają się w kul. To zaklęcie z elementem zaskoczenia może być idealnym połączeniem do wykluczenia wroga z walki bez zabijania go. Dzięki niemu można również pozbawić wroga magii. Stworzenie kuli na niewielkim przedmiocie ułatwi jego ochronę przed przeciwnikami. Istnieje możliwość anulowania zaklęcia w dowolnym momencie. Po tym wielokąty wracają do użytkownika i tworzą jego kończynę do następnego wykorzystania.
Magiczna energia
Poziom I: 2'000
Poziom II: 1'500
Poziom III: 1'000
Theme | Battle Theme | End Theme
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!
Offline