|
|
Magia Cienia polega na kontrolowaniu swojego cienia dając mu dużą elastyczność. Kontrolując cień można go dowolnie wydłużać czy też zmieniać jego szerokość. Doświadczony mag potrafi kontrolować nie tylko swój cień a także przeciwnika. Oprócz kontroli swojego cienia użytkownik tej magii potrafi tworzyć żywe sługi cienia, które stają po jego stronie i walczą w jego imieniu. Cień posiada materialną formę ponieważ można nim atakować jak i bronić się nim.
Na tym poziomie mag potrafi tylko posługiwać się swoim cieniem, jego ataki nie są zbyt silne a obrona pozostawia wiele do życzenia. Potrafimy także kontrolować swój cień na niewielką odległość, oraz nie potrafimy jeszcze się zmieniać w cień.
Na tym poziomie manipulacja cieniem wzrosła, przez co szybkość ataków oraz ich siła wzrosła, jednak nadal nie jest perfekcyjna. Potrafimy już tworzyć większe twory oraz już potrafimy zmienić nasze ciało w cień, jednak ma to limity czasowe!
Mag opanował kontrolowanie swojego cienia jak i cienia przeciwnika do perfekcji, odległość w kontrolowaniu zaklęć znacznie się powiększyła, jak i ataki są o wiele silniejsze. Opanowując ten poziom potrafimy nauczyć się najpotężniejszych zaklęć z tego działu.
Theme | Battle Theme | End Theme
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!
Offline
Wciągnięcie Cienia
Zaklęcie wydłuża cień użytkownika, który przybiera kształt bardzo dużej łapy. Mknie ona w wyznaczone przez maga cieni miejsce. Po krótkiej chwili łapa się zamyka, a wszyscy którzy na niej stali zostają wciągnięci pod ziemię. O tym jak głęboko zostaną zakopani decyduje użytkownik. Może on wciągnąć go całego, a może zostawić część obiektu na powierzchni.
Magiczna energia
Poziom I: 3'000
Poziom II: 2'000
Poziom III: 1'000
_______________________________________________
Węże Cienia
Najsilniejsze zaklęcie magii cienia. Użytkownik tworzy magiczny krąg na podłożu, z którego wypełza stado mrocznych węży. Kierują się one w stronę swojego celu z niewiarygodną prędkością. Dodatkowo węże będą gonić swoją ofiarę do czasu aż nie zostaną zniszczone. Moc zaklęcie jest o wiele większa od pięści cienia. Największą wadą jest to, że węże przy tej prędkości bardzo trudno kontrolować.
Magiczna energia
Poziom II: 2'500
Poziom III: 2'000
_______________________________________________
Forma Cienia
Zaklęcie polega na zmianie własnego ciała w cień. Użytkownik nurkuje w swoim cieniu zwiększając jego powierzchnię (trwa to kilka sekund). W tej formie jest w stanie poruszać się pod postacią plamy po podłożu, czy ścianach. Istnieje możliwość, aby w dowolnym momencie z cienia wynurzyła się dowolna część ciała użytkownika, lub nawet mag od pasa w górę, jednakże w takim stanie plama nie może się poruszać. Forma cienia nie pozwala na zaatakowanie użytkownika, pod warunkiem, że jest on cały zdematerializowany w cieniu. Zaklęcie można wykorzystać do zrobienia zasadzki, lub uniku przed atakiem. Główną wadą zaklęcia jest czas jaki trzeba poświęcić do całkowitej przemiany ciała w cień.
Magiczna energia
Poziom II: 2'000 (w każdym poście)
Poziom III: 1'000 (w każdym poście)
_______________________________________________
Obrona Cienia
Istotą tego obrony cienia jest wykorzystanie pięści, służących wcześniej do ataku, do obrony. Gracz tworzy cieniste pięści, które wyrastają z jego cienia, a następnie otaczają go tworząc kopułę wokół użytkownika. Bardzo szybkie, niewymagające prawie żadnego przygotowania zaklęcie, które jest bardzo dobrą obroną przed atakami z zaskoczenia. Mag musi jedynie skrzyżować ręce na wysokości twarzy. Sporą wadą jest to, że cienia nie wystarcza na dokładną izolację, przez co niektóre ataki (szczególnie ogniste i wodne) z łatwością przedzierają się przez obronę cienia. Aby korzystać z tego czaru należy wcześniej opanować zaklęcie pięści cienia.
Magiczna energia
Poziom I: 2'500
Poziom II: 2'000
Poziom III: 1'500
_____________________________________________
Pięści Cienia
Pięści cienia to główne, ofensywne zaklęcie magii cienia. Użytkownik sprawia, że jego cień rozciąga się, a następnie odrywa od podłoża i materializuje. Zmaterializowane cienie przybierają na zakończeniach kształt pięści, dzięki czemu mogą efektowniej obijać swoje cele.Użytkownik może zmaterializować cień tuż przed przeciwnikiem, ale równie dobrze może to zrobić znacznie wcześniej. Cienie poruszają się dość szybko, przez co są bardzo dobrą ofensywą maga cieni. Wadą pięści cienia jest to, że są stworzone na maksymalnie kilka sekund przez co zastosowanie skomplikowanej taktyki, lub wysłanie je na bardzo duże odległości jest niemożliwe. Zaklęcie może posłużyć nie tylko do atakowania wrogów, ale również do zrobienia dziury w drewnianej ścianie, lub zniszczenia czegoś.
Magiczna energia
Poziom I: 750
Poziom II: 500
Poziom III: 250
Theme | Battle Theme | End Theme
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!
Offline