Ogłoszenie

Pora roku
Rok na forum
Image and video hosting by TinyPic


http://www.fairy-tail.xaa.pl/ <- ZAPRASZAMY

#31 2013-08-02 13:08:57

Katuzaru Kubushi

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

Zarejestrowany: 2013-06-13
Posty: 215
Punktów :   

Re: [Fairy Tail] Ratownik

Tak więc Ayako dość szybko dotarła do tonącego chłopca. Jednak w tym momencie poczuła, ze coś owinęło się jej wokół lewej nogi i zaczęło wciągać w głębiny.
Zaś Alucard w końcu zaczął się budzić. Wstał lekko zaspany, lecz gdy uświadomił sobie co się dzieje, zdał sobie sprawę, że musi pomóc koleżance.
No właśnie Ayako, ona chciała pomóc, lecz sama wpadła teraz w kłopotu. Musi coś szybko wymyślić, aby nie stać się częścią mułu na dnie tego dziwnego jeziora. To coś, co trzymało się jej lewej nogi, nie była przyczepione równomiernie. Dziewczyna czuła ssanie w kilku miejscach, a nie na całej nodze. Dodatkowo kształt tego czegoś wskazywał, że było to coś bardzo podobnego do macki ośmiornicy.


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQz1vHoosJr0L8eo5B2JoAFjZ763jO9EREFtelo-rd16xfErIAn

Offline

 

#32 2013-08-03 12:44:16

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail] Ratownik

Alucard przebudził swe oczyska i dokładnie przetarł, zadziwił się kiedy ujrzał Ayako, którą coś zapewne złapało. Musiał jej jakoś pomóc, lecz co miał dokładnie zrobić? Mógł użyć magii, wtedy zapewne chociaż trochę wzburzy wodę i zada obrażenia temu czemuś.
Hellsing dokładnie przytwierdził się mocnym krokiem do podłoża oraz skupił energię w swych rękach po czym wypuścił z siebie Gwiezdny promień, który skierował się w miejsce gdzie powinien być ten stwór. Jeżeli owy promień trafiłby zapewne pomogłoby to Ayako, która mogłaby wykonać swój ruch, jej oponent na pewno byłby wtedy zdezorientowany.

Offline

 

#33 2013-08-03 18:55:39

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail] Ratownik

Cholera... w takiej sytuacji zostawić broń na plaży... no nic, będzie musiała sobie poradzić inaczej. Skoro to coś było przyssane do jej lewej nogi, to resztę ciała miała wolną, tak? Świetnie! Do tego zauważyła, że Alucard już wysyła ku niej zaklęcie z pomocą. Nie wiadomo, na jakiej to coś było głębokości, więc nie wiadomo, czy trafi, ale dziewczyna może to świetnie wykorzystać. Promień nie zrani jej bardzo poważnie, więc w momencie, w którym zaklęcie leci podstawia pod nie nogę w takim ułożeniu, by macka została jak najsilniej nim poturbowana. Jeśli to nie pomoże, to ma problem, bo użycie Gwiezdnego podmuchu może ją zranić, a meteor mało tutaj pomoże. W takiej sytuacji szarpie się ze stworem jak najsilniej tylko potrafi, by oderwać go od swojej nogi. Mało to pomoże, ale kupi jej czas, który Alucard będzie mógł wykorzystać.

Offline

 

#34 2013-08-05 11:16:52

Katuzaru Kubushi

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

Zarejestrowany: 2013-06-13
Posty: 215
Punktów :   

Re: [Fairy Tail] Ratownik

Na szczęście strzał Alucarda załatwił sprawę. Noga Ayako jednak została poparzona, w taki sposób, że teraz nie może na niej postawić ciężaru całego ciała. Po tym strzale, potwór odpuścił, a Ayako wróciła bezpiecznie na brzeg z ratowanym chłopakiem. Za okazaną pomoc, chłopiec powrócił po chwili i zrobił bandaż na nodze Ayako, mówiąc, że jej pomoże. Teraz dalej patrolowaliście plażę, która zdawała wam się być coraz bardziej przeludniona. Nowi przybysze musieli się trochę naszukać, aby znaleźć odpowiednie miejsce na rozłożenie swojego koca.

Pamiętajcie o ME!


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQz1vHoosJr0L8eo5B2JoAFjZ763jO9EREFtelo-rd16xfErIAn

Offline

 

#35 2013-08-09 19:19:14

 Alucard

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

10954671
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 2
Punktów :   

Re: [Fairy Tail] Ratownik

To był właściwy chaos ludzi, którzy nie potrafią się bawić w swoich cichych zakątkach tylko prą gdzie zwykle jest najwięcej osób. Takie morze może i jest atrakcyjnym miejscem wypoczynku, lecz czyż nie jest zbyt rozsławione? Nie lepiej odkryć nowe sposoby relaksu? To jednakże nie była już sprawa Alucarda, a jego przyjaciółka która teraz jest zapewne obolała musiała teraz chodzić z nim i patrolować plażę. Jednak Hellsing wpadł na świetny pomysł.
- Ayako... Nie obraź się i poczuj się przez chwilę jak na wakacjach.
W tej samej chwili czerwonooki chwycił swoją przyjaciółkę, lewą rękę włożył pod nogi, zaś na prawą ułożył resztę ciała.
- Jeżeli boli cię noga mogę cię chwilę ponieść.
Zarazem lekki i przyjazny uśmiech pojawił się na twarzy mężczyzny co jest rzadkim zjawiskiem.
- Chociaż raz spróbuj wszystko brać mniej na poważnie heh.
Ciekawiła go reakcja przyjaciółki.
ME: 7'500

Offline

 

#36 2013-08-11 01:52:01

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail] Ratownik

- Brać mniej na poważnie? W wodzie jest potwór, a my jesteśmy na misji. To ty zachowaj się bardziej dojrzale. - Powiedziała nieco poddenerwowana dziewczyna.
Sama poradziła sobie ze wstaniem i usiadła w miejscu przeznaczonym dla ratownika. Wygląda na to, że resztę musi pozostawić Alucardowi, przynajmniej zanim pojawi się ta dziwna ośmiornica.
- Zajmij się patrolem, muszę ochłonąć. - Rzuciła szorstko.

Przepraszam za to opóźnienie, nie mam zbyt dużo czasu, a mam MG na innym forum i jakoś tak wyszło ><.

Offline

 

#37 2013-08-12 15:02:45

Katuzaru Kubushi

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

Zarejestrowany: 2013-06-13
Posty: 215
Punktów :   

Re: [Fairy Tail] Ratownik

Mimo wielkiego tłumu, przez większy okres czasu nie mieliście żadnych interwencji. Jednak po czasie ujrzeliście coś w oddali jeziora. Było to dość duże wybrzuszenie wody, tak bynajmniej wyglądało to z waszej odległości. Po chwili jednak przestaliście to widzieć w poprzednim miejscu i zobaczyliście, że to się przemieszcza. Na przedzie tego czegoś widać było kilka iskier, co było bardzo dziwne. Jednak dziwniejsze było to, że to coś przemieszczało się szybko w waszym kierunku. Po chwili wszystko stało się jasne. To wybrzuszenie wodne to fala spowodowana ruchem tych iskier, które przypominały błyskawicę. Od razu zaczęliście podejrzewać, ze jest to mag błyskawicy, który przemienił swe ciało w błyskawice. Wtedy pojawiło się potwierdzenie tej teorii.
- Mój syn utonął na tej plaży z winy ratownika! Nie wybaczę mu tego! - krzyknął pędzący niczym pocisk, piorun. Teraz siedzieliście na miejscach ratowników, więc on pewnie zaatakuje was. Jednak musicie pamiętać, że nikt na plaży nie może zostać ranny, bo nici z wypłaty. Na waszego pecha, na plaży wciąż było dużo ludzi. Najrozsądniej, według Alucarda, byłoby zaatakować maga zanim doleci do plaży, jednak kontakt jego błyskawic z wodą może być niebezpieczny dla pływających w niej ludzi.


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQz1vHoosJr0L8eo5B2JoAFjZ763jO9EREFtelo-rd16xfErIAn

Offline

 

#38 2013-08-12 23:13:04

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail] Ratownik

Ayako gdy tylko zobaczyła wiązkę energii elektrycznej lecącą na nią uznała, że przecież dużo jej tą najwyżej przeciętną szarżą nie zrobi. Sięgnęła po swoje miecze i ustawiła je w kształcie litery "X" przygotowując się na zablokowanie ataku. Oczywiście zapiera się mocno nogami w podłoże, którym jest w tym wypadku siedzenie ratownika. Jeśli przeciwnik postanowi rzucić w nią jakiegoś spella, to kontruje go Gwiezdnym promieniem, a następnie czeka aż wróg podleci. Kiedy będzie blisko niej odwraca miecze ostrą stroną w górę, i uderza go płaską powierzchnią metalu w barki wytrącając go z równowagi i powodując najpewniej spadek w dół. Nie może w końcu nikogo zranić, jeśli nie będzie do tego ostatecznie zmuszona. Nie potrzebowała pomocy Alucarda, da sobie radę sama. Jeżeli to nie podziała, to dziewczyna zeskakuje z siedzenia ponosząc przy tym oczywiście pewne obrażenia, a potem szykuje się do walki na lądzie. Gwizda w gwizdek i woła:
- Wszyscy w promieniu 50 metrów odsunąć się, tu jest niebezpiecznie!
A następnie powtórzyła to jeszcze kilka razy dla pewności.

Ostatnio edytowany przez Ayako (2013-08-13 00:55:44)

Offline

 

#39 2013-08-16 02:33:41

Ayako

http://i.imgur.com/cstNOBd.png

25267898
Zarejestrowany: 2013-05-30
Posty: 701
Punktów :   
Imię i Nazwisko: Alexander the Great
Wiek: 28
Magia główna: Magia Zniszczenia
Umiejętności bojowe: Walka w zbroi
Magiczna energia: 21500

Re: [Fairy Tail] Ratownik

Wycofuję się z misji, powód - bo mogę .

Offline

 
.postleft {width:25em;} .postright {border-left-width:25em;}





♣ Mikaboshi: 44253006
Facebook

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
samorobny mlyn kulowy www.karczmadnd.pun.pl zk jastrzębie zdrój warrior arms dps czy tank www.money.pun.pl