|
|
Podmiana to magia pozwalająca trzymać różnego rodzaju bronie w innym wymiarze, oraz przywoływać je kiedy potrzebujemy. Jest bardzo podobna do magii gwiezdnych duchów. Bardziej zaawansowani magowie potrafią przywoływać nie tylko broń, lecz także zbroje. Zazwyczaj owe zbroje mają jakieś specjalne umiejętności. Niestety magia ta posiada limity broni/zbroi przetrzymywanej w wymiarze.
Mag dopiero zapoznaje się z tą magią, przez co potrafi przywoływać tylko broń. Limit broni przetrzymywanej wynosi 5. Mag ma także pewne trudności z perfekcyjnym przywoływaniem mieczy przez co nie wychodzi mu to najszybciej.
Mag opanował magię podmiany na tyle, aby przywoływać zbroje jak i broń. Limit broni wynosi 10, a zbroi 2. Owe zbroje tworzymy sami, lecz nie znając się na tym perfekcyjnie nie są one zbyt potężne. Podmiana broni nie sprawia nam trudności.
Mag opanował magię do perfekcji, podmiana zbroi czy broni nie sprawia mu żadnych problemów. Limit broni to 15 a zbroi 5. Także i tym razem tworzymy własne zbroje, jednak są o wiele potężniejsze. Na tym poziomie możemy także posiadać jeden z artefaktów. Bez problemu możemy podmieniać własne ciuchy.
Theme | Battle Theme | End Theme
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!
Offline
Podmiana
Podmiana to główne zaklęcie magii o tej samej nazwie. Użytkownik zamienia dowolną broń w jego bardzo bliskim otoczeniu. Musi być ona trzymana w dłoni przez osobę wykonującą zaklęcie lub, jak w przypadku zbroi, mieć kontakt z ciałem użytkownika. Cały proces polega na tym, że jedna z broni zostaje odesłana do magazynu w momencie kiedy inna zostaje wezwana. Bardziej zaawansowany mag jest w stanie wymieniać bronie o wiele szybciej niż mag rozpoczynający naukę tejże magii. Wraz z rozwojem zwiększa się także ilość broni, które jednocześnie może wymienić użytkownik.
Magiczna energia
Poziom II: 5'000
Poziom III: 4'000
__________________________
Wezwanie
Podstawowe zaklęcie magii podmiany. Polega na stworzeniu w dłoni specjalnego kręgu, który wzywa do nas jedną z naszych broni. Jesteśmy w stanie wezwać broń, czekającą w naszym domu, aby użyć jej w walce. Proces wzywania trwa bardzo krótko i nie wymaga zbyt wiele magicznej energii. Wzywać możemy bronie tylko te, którymi jesteśmy posiadaczami i wiemy gdzie obecnie się znajdują.
Magiczna energia
Poziom I: 5'500
Poziom II: 4'500
Poziom III: 3'500
Theme | Battle Theme | End Theme
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!
Offline