|
|
Magia, która, jak sama nazwa wskazuje, skupia się wokół stosowania bronią białą, z tych broni działających jako nośników dla użytkownika do wykonywania określonych ataków magicznych. Niektóre technik magicznych obejmuje stosowanie elementów żywiołu takich jak magiczny ogień. Magii tej głównie używają fechmistrzowie do udoskonalania swoich ataków, jak utwardzenie ostrza czy też zwiększenie jego ostrości.
Mag uczy się podstaw przelewania magicznej energii do broni białej lub drzewcowej. Jednak naszą broń można zniszczyć a zaklęcia nie są zbyt silne. Jeśli zbyt przesadzimy i będziemy bez umiaru ''pakować'' w naszą broń energii ulegnie ona zniszczeniu.
Mag poprawił kontrolę nad energią oraz zgraniem z bronią, jednak nadal to nie jest mistrzowski poziom. Potrafimy już jako tako zmieniać jej właściwości, jednak nadal broń potrafi być niestabilna przez co może ulec zniszczeniu, jeśli przesadzimy.
Na tym poziomie można nas nazwać mistrzami walki tą magią. Nasza broń jest praktycznie nie do zniszczenia i również nie mamy ograniczeń co do zaklęć. Dzięki opanowaniu tego poziomu nasza broń jest przedłużeniem naszego ciała, również możemy wykorzystać elementy żywiołów.
Theme | Battle Theme | End Theme
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!
Offline
Tsaranuki
Do użycia tego zaklęcia potrzebny jest miecz, katana lub inna, dowolna broń biała. Na czas jednego ataku, miecz użytkownika staje się bardzo twardy i ostry. Bez problemu może przeciąć każdy, nawet najtwardszy, materiał. Tsuranuki, dzięki jego właściwościom utwardzającym miecz, można wykorzystać do obrony. Broń, na której użyto zaklęcia, jest w stanie zatrzymać wszystkie ataki fizyczne (niezależnie jaką bronią się atakuje) oraz ataki magiczne (wykonywane przy pomocy miecza), których użycie nie wymaga dużych pokładów magicznej energii. Techniki nie można używać ciągle. Należy aktywować ją przy każdym ataku i parowaniu ciosu.
Magiczna energia
Poziom I: 1'500
Poziom II: 1'000
Poziom III: 500
______________________________________
Demoniczne Ostrze
Użytkownik przepełnia swoją broń całą swoją magiczną energią, przez co jest praktycznie nie do powstrzymania. Niestety samo przepełnienie miecza dość długo trwa im więcej energii zamierzamy w niego włożyć tym więcej czasu nam to zajmie. Ma także dużo wad ponieważ jeśli nie trafimy w ciągu paru minut zaklęciem to padniemy ze zmęczenia z powodu utraty magicznej energii.
Magiczna energia
Poziom II: cała
Poziom III: cała
______________________________________
Zan
Użytkownik trzymając miecz wypełnia go magiczną energią przez co, przez parę sekund jest podatny na ataki.
Wtem wypowiadamy słowo Zan(Ścięcie) wykonujemy potężne cięcie podążające na odległość 5 metrów, która bez problemu może przeciąć drzewa oraz słabsze zaklęcia obronne. Zaklęcia jednak nie można używać co chwilę i marnuje dość sporo naszej magicznej energii.
Magiczna energia
Poziom I: 3'000
Poziom II: 2'500
Poziom III: 2'000
______________________________________
Bō
Kiedy ktoś nas atakuje przyjmujemy cios na sztych miecza wypowiadając słowo Bō (obrona). Zapieramy się nogami i przytrzymujemy drugą ręką sztych naszego ostrza, Wtedy nasz miecz staje się bardzo elastyczny oraz bardzo wytrzymały, niestety kiedy wykonujemy to zaklęcie jesteśmy bardzo mocno odsłonięci na ataki z boków i od tyłu.
Magiczna energia
Poziom I: 2'000
Poziom II: 1'500
Poziom III: 1'000
______________________________________
Kan
Użytkownik kieruje ostrze katany do góry (lub poprostu nakierowuje sztych zwykłej broni białej) w kierunku klatki piersiowej przeciwnika. Po przepełnieniu broni energią wypowiadamy słowo Kan (przebicie) i wyprowadzamy bardzo szybkie pchnięcie w kierunku przeciwnika, po pchnięciu z miecza wylatuje potężna i ostra fala zdolna przeciąć skałę, jednak po użyciu fala leci tylko w jedną stronę nie można jej kontrolować, również ma tylko 5 metrów długości.
Magiczna energia
Poziom I: 2'000
Poziom II: 1'500
Poziom III: 500
______________________________________
Płomienie Garudy
Nietypowe zaklęcie magii broni, wykorzystujące ogień. Najsilniejsza technika ofensywna tej magii. Gracz rysuje na podłożu okrąg swoim mieczem. Narysowany okrąg zaczyna płonąć. Przed użytkownikiem pojawia się wysoka fala ognia, która po chwili zaczyna brnąć do przodu, paląc wszystko co spotka na swojej drodze. Atak ma bardzo destrukcyjną moc i duży zasięg. Największą wadą jest czas przygotowywania. Zaklęcie tworzy się bardzo długo, więc przy ataku frontalnym, bardzo łatwo uniknąć tego zaklęcia. Jego wykonanie pobiera sporo magicznej energii, co sprawia, że nie opłaca używać się go zbyt często oraz w sytuacjach, w których oponent będzie mógł z łatwością uniknąć ataku.
Magiczna energia
Poziom II: 5'000
Poziom III: 4'000
Theme | Battle Theme | End Theme
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!
Offline