|
|
Magia polegająca na przejęciu ciała wybranego przez nas demona. Aby przejąć jego ciało należy dokładnie poznać jego budowę zewnętrzną i właściwości. Ciało użytkownika po transformacji przybiera takie same właściwości co ciało demona. Może to zwiększyć siłę, wytrzymałość i szybkość maga, czasem dodając nowe umiejętności, takie jak latanie czy pływanie. Istnieje ryzyko, że ciało zawładnie nad umysłem na pewien czas, a natura demona weźmie górę nad naturą ludzką, przez co człowiek straci kontrolę nad sobą. Aby tego zapobiec należy perfekcyjnie opanować przejęcie. Pamiętajmy jednak, aby przejąć bestię, trzeba ją najpierw pokonać w walce!
Użytkownik dopiero rozpoczął poznawanie tej magii. Potrafi zmienić zarówno całe swoje ciało lub jego część. Niestety jego moc jest na tyle niestabilna, że transformacja całego ciała zakończy się opanowaniem użytkownika przez naturę demona przy każdym przejęciu. Na tym poziomie użytkownik jest w stanie zapamiętać tylko 2 demony.
Moc użytkownika jest już na tyle stabilna, by ten mógł przejmować ciało słabszych demonów bez konsekwencji. Kiedy spróbuje zrobić to samo z silniejszymi stworami istnieje ryzyko, że przejmą one nad nim kontrolę, jednakże nie zawsze tak musi się stać (wszystko zależy od okoliczności). Na tym stopniu rozwoju gracz jest w stanie zapamiętać cztery demony.
Mag może spokojnie, bez żadnych konsekwencji przejmować ciała nawet najsilniejszych stworzeń. Bezproblemowo opanował również zdolność wykonywania zaklęć przez demony. Ponadto jest na tyle rozwiniętym magiem, że potrafi zapamiętać aż sześć demonów.
Theme | Battle Theme | End Theme
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!
Offline
Dusza szatana
Jest to jedno z najsilniejszych przejęć duszy demona. Jego aktywacja nieco zmienia wygląd użytkownika. Przede wszystkim włosy użytkownika unoszą się do góry, przez co wygląda się bardziej agresywnie, uszy wydłużają się w kierunku pleców i nabierają szpiczastego zakończenia. Zęby zamieniają się w kły, natomiast paznokcie w ostre szpony. Pojawiają się również średniej wielkości, ciemne skrzydła i długi ogon pokryty łuskami.
Atrybuty:
Dusza ta jest bardzo potężna. Znacznie zwiększa szybkość i siłę użytkownika. Ogon, dzięki swojej długości, może zostać wykorzystana do silnych ciosów. Wchodząc w ten tryb możemy używać kilku zaklęć.
Statystyki:
Szybkość +25pkt, Zręczność +20pkt, Wytrzymałość +15pkt
Aktywacja: 6'000
Zagłada Duszy
Użytkownik przez kilka sekund skupia ciemną energię w swoich dłoniach, która układa się w ksztłt kuli. Następnie wystrzeliwuje pocisk o średnicy około 3,5 metra i o ogromnym zasięgu. Dodatkowo podczas strzału wydziela się ogromna ilość energii, tworząc falę uderzeniową na równie dużym zasięgu. Trafiona osoba, jest praktycznie każdego wyłączona z walki.
Magiczna energia: 7'000
Eksplozja zła
Mag tworzy w dłoniach kulę, która powoli rośnie. Po krótkiej chwili kula zostaje wystrzelona w wyznaczonym, przez użytkownika kierunku. Kiedy będzie blisko, eksploduje, zaskakując wroga. Wybuch nie ma dużego zasięgu, a wrogowie nie będący w centrum nie otrzymują dużych obrażeń, jednak potrafi znacznie osłabić, a nawet ogłuszyć wroga.
Magiczna energia: 4'000
Eksplozja zła wersja wodna
Zaklęcie, do którego użytkownik wykorzystuję wodę, niestety nie potrafi jej stworzyć, więc wymaga wody z pobliskiego zbiornika wodnego lub rzeki. Użytkownik pobiera wodę z otoczenia i tworzy z niej wir, który kieruje w stronę przeciwnika z ogromną prędkością.
Magiczna energia: 3'500
Strumień Ciemności
Użytkownik wyciąga swoją rękę w stronę przeciwnika i wzywa magiczny krąg, z którego wydostaje się mnóstwo rąk stworzonych z Magii Ciemności, które poruszają się i próbują złapać przeciwnika. Poruszają się w wyznaczonym kierunku (łuk, linia prosta) do danego punktu w przestrzeni.
Magiczna energia: 1'000/promień
Prędkość światła
Dzięki temu zaklęciu szybkość poruszania się wzrasta dwukrotnie. Nie jest to efekt stały lecz na czas trwania zaklęcia. Dla pozornego obserwatora stajemy się kolorową smugą, stąd nazwa zaklęcia. Zaklęcie to może zostać użyte trzy razy na walkę, a czas trwania nie jest długi, bo zaledwie 5 sekund. (Co pozwala wykonać ok 3 ruchy - kroki czy skoki)
Magiczna energia: 2'000
_____________________________________
Demon Halfas
Osoba, która opanowała demona Halfas należy do elitarnego grona. Wyglądem przypomina Duszę Szatana, jednak kolor łusek, które pokrywają ręce oraz nogi ma barwę błękitną. Twarz również zostaje częściowo pokryta łuską, a uszy zlewają się z rogami. Dodatkowym atrybutem jest masywny ogon, również pokryty łuską. Jeżeli chodzi o inne atrybuty, forma ta idealnie komponuje się z kostiumem kąpielowym bowiem demon ten zaliczany jest do wodnych demonów.
Atrybuty:
Szybkością ustępuje Duszy Szatana, jednak jeżeli chodzi o siłę fizyczną jest ona o wiele potężniejsza. Dodatkowo świetnie spisuje się w środowisku wodnym. Dzięki skrzydłom mag potrafi latać. Dostępne jest kilka zaklęć dla tej formy.
Statystyki:
Szybkość +15pkt, Zręczność +15pkt, Wytrzymałość +35pkt
Aktywacja: 7'000 ME
Kosmiczny Promień
Użytkownik pobiera fioletową i niebieską energię, która wydaje się mieć kosmiczny charakter. Po uwolnieniu nagromadzonej energii, leci ona w stronę celu i powoduje ogromny wybuch. Zaklęcie jest bardzo potężne dlatego czas jego przygotowania jest spory (w 2-im poście uwalniana jest moc)
Magiczna energia: 8'000
Odbicie
Mag za pomocą kumulacji magicznej energii potrafi za jej pomocą rozproszyć zaklęcie zmierzające w jego stronę. Odbić można jedynie zaklęcia pojedyncze ( nie obszarowe) nie przekraczające powierzchni połowy ciała maga. Czas do wykonania zaklęcia jest krótki jednak ma to swoją wadę, a mianowicie koszty magicznej energii oraz możliwość użycia.
Magiczna energia: 6'000
(raz na walkę)
Kosmiczna eksplozja
Dużo hałasu o nic. Tak właściwie można określić to zaklęcie. Po mimo widowiskowego efektu zaklęcie to nie należy do wachlarza ofensywnego. Mag kumuluję część swojej magicznej energii w dłoni by chwile potem przekształcić ją w mały wybuch. Eksplozja ta nie zadaje dużo obrażeń, natomiast tworzy masę pyłu, która ogranicza widoczność wroga.
Magiczna energia: 2'000
Offline
Czarny Anioł (Demon Sōru: Burakku Enjeru) - jest to jedno z Dusz Demona. Charakteryzuje się kruczoczarnymi skrzydłami oraz czarnymi oczodołami przy przemianie *Dzięki temu Demon lepiej widzi w ciemnościach, jak i na dłuższe dystanse". Kiedy użytkownik przemienia się w ową duszę, zyskuje nie tylko możliwość szybkiego lotu *poprzez aż 3 pary skrzydeł* lecz również jego zdolności bojowe sporo wzrastają. Zmienia się również ubranie, które ukazuje się w postaci czarnego płaszcza. Dusza Demona nie posiada żadnych zaklęć.
Przemiana:
Poziom I: 5'000 ME
Poziom II: 4'000 ME
Poziom III: 3'000 ME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jest to jedno z zaklęć przejęcie duszy demona o nazwie "Wilczy Demon". Po przemianie, użytkownikowi rosną uszy oraz małe rogi na głowie, długie pazury przy rękach, nos bardziej przypomina pysk jak i z kości ogonowej wyrasta włochaty ogon. To nie koniec niespodzianek, gdyż ręce i ogon zaczynają okrywać się czerwonymi runami, które po chwili zaczynają płonąć biało-czarnymi płomieniami, dzięki temu obrażenia magiczne od ognia zostają zredukowane. Owy wilk zwiększa zmysły węchu, atrybuty zręczności oraz dzięki niemu możemy użyć zaklęcia z magii ognia "Płomienny pocisk" Który tworzy z pyska. Ogonem dobrowolnie możemy poruszać i dzięki temu, że płonie może często okazać się przydatny.
- Płomień
Poziom I - ME: 3'000
Poziom II - ME: 2'500
Poziom III - ME: 2'000
Theme | Battle Theme | End Theme
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!
Offline