Ogłoszenie

Pora roku
Rok na forum
Image and video hosting by TinyPic


http://www.fairy-tail.xaa.pl/ <- ZAPRASZAMY

#1 2013-02-20 14:34:25

 Tomiji

http://i.imgur.com/3INhtpd.png

34016860
Zarejestrowany: 2012-11-20
Posty: 100000031
Punktów :   14 

Magia Wody

http://i.imgur.com/fMSkmrc.png

Magia, która wykorzystuję żywioł wody do walki. Zaawansowanemu użytkownikowi daje nad nią pełną kontrolę. Zmiana kształtu, kontrolowanie jej ruchu lub zmiana temperatury nie stanowią problemu, jeżeli włada się magią wody. Użytkownik potrafi również zamienić własną energię wewnętrzną w wodę. Dzięki temu nawet na terenach gdzie o trochę wody trudno, użytkownik nie pozostanie bezużyteczny w walce.

http://i.imgur.com/gntX66i.png
Kontrola istniejącej wody nie stanowi żadnego problemu dla początkującego użytkownika, ale wytworzenie jej z własnej energii magicznej sprawia wiele problemów. Użytkownik musi dołożyć wszelkich starań i zwiększyć ilość energii, aby zaklęcie wyszło po jego myśli.

http://i.imgur.com/Y8exSkj.png
Po spędzeniu wielu godzin z tą magią, zaklęcia, których kiedyś nie był w stanie opanować są teraz w zasięgu jego mocy. Wciąż zużywa za dużo magicznej energii, ale już trochę nauczył się ją kontrolować i zużywa jej mniej niż na poprzednim stopniu rozwoju.

http://i.imgur.com/YrI1ElL.png
Nauczenie się nawet najtrudniejszych zaklęć nie jest już problemem. Użytkownik może nie tylko kontrolować wodę, czy samemu ją tworzyć ale może zamienić swoje ciało lub jego część w wodę. Zaklęcia wreszcie mają moc taką, jak powinny.


http://fairy-tail-pbf.pun.pl/_fora/fairy-tail-pbf/gallery/2_1464021165.png

Offline

 

#2 2013-10-19 02:51:26

Michi

http://i.imgur.com/EmF8zN9.png

35492142
Zarejestrowany: 2013-05-18
Posty: 730
Punktów :   19 
Imię i Nazwisko: Michi aka Haijin
Wiek: 21

Re: Magia Wody

Wodna moc
http://img18.imageshack.us/img18/834/waterforce.gif
Aby wykonać to zaklęcie potrzebna jest woda znajdująca się w otoczeniu.
Mag potrafi w dowolny sposób kontrolować otaczającą go wodę. Poprzez odpowiednie skumulowanie energii, użytkownik magii wody, jedną ręką może skierować na przeciwnika wodę z otoczenia. Kontrolowana woda otacza swój cel, a następnie odrzuca go z ogromną siłą, zadając przy tym nie małe obrażenia.

Magiczna energia
Poziom II: 2'000
Poziom III: 1'000
________________________________________

Wodny pęd
http://vignette2.wikia.nocookie.net/fairytail/images/7/73/Water-Rush.gif/revision/latest?cb=20111217130210&path-prefix=pl
Użytkownik magii wody uwalnia z siebie zebraną magiczną energię. (Im więcej mocy włożony w ten atak, tym obrażenia, jak i szybkość są większe) A następnie z zawrotną prędkością pędzi na swojego przeciwnika, zostawiając za sobą strumień wody. Pęd wytworzony przez to zaklęcie jest na tyle mocny, że jak mag wpadnie na swojego przeciwnika zadaje mu poważne obrażenia swoim ciałem jak i wytworzoną przez niego wodą.

Magiczna energia
Poziom III: 6'000
________________________________________

Wodna pięść
http://vignette4.wikia.nocookie.net/fairytail/images/f/f0/Water_Punch.gif/revision/latest?cb=20120717182434&path-prefix=pl
Mag, skupia część swojej magicznej mocy na swojej dłoni. Po chwili, jego pięść zostaje otoczona przez wodę. Dzięki temu ataki fizyczne są o wiele mocniejsze i przy zetknięciu z przeciwnikiem, zadaje o wiele więcej obrażeń niż zwykła pięść. Woda znika zaraz po tym jak pięść uderzy o przeciwnika, lub inne ciało. Jest to atak jednorazowy.

Magiczna energia
Poziom I: 2'000
Poziom II: 1'500
Poziom III: 1'000
________________________________________

Wir wodny
http://vignette3.wikia.nocookie.net/fairytail/images/1/1a/Wir_Wodny.gif/revision/latest?cb=20120717183037&path-prefix=pl
Mag przepełnia swoją dłoń, magiczną energią. Gdy użytkownik magii wody skieruje swoją pięść przed siebie, jego dłoń zostaje otoczona wirującą wodą, która przy zetknięciu z przeciwnikiem, zadaje mu obrażenia oraz odpycha daleko do tyłu, bądź wyrzuca w powietrze (zależy od kąta uderzenia). Im większy poziom magiczny użytkownika, tym wir jest większy, a co oznacza obrażenia są mocniejsze.

Magiczna energia
Poziom I: 5'500
Poziom II: 4'500
Poziom III: 4'000
________________________________________

Wodne bąbelki
http://vignette2.wikia.nocookie.net/fairytail/images/b/b3/748px-Water_Bubbles.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/200?cb=20111111125912&path-prefix=pl
Najprostsze zaklęcie magii wody. Każda osoba, która chce opanować tą magie, zaczyna od nauki tego zaklęcia. Mag dzięki swojej energii, tworzy specjalne wodne bąbelki, dzięki którym może swobodnie oddychać pod wodą, gdyż są wypełnione tlenem.

Magiczna energia
Poziom I: 1'000
Poziom II: 1'000
Poziom III: 500
________________________________________

Wodny demon
http://vignette2.wikia.nocookie.net/fairytail/images/5/50/Wodna_Uk%C5%82adanka_(r%C4%99ka).gif/revision/latest/window-crop/width/200/x-offset/0/y-offset/0/window-width/200/window-height/100?cb=20120717181613&path-prefix=pl
Jest to jedne z najpotężniejszych zaklęć magii wody, dlatego tylko zaawansowani magowie potrafią wykonać to zaklęcie. Użytkownik podnosi swoją rękę wysoko w górę, a następnie poprzez odpowiednia koncentrację, nad dłonią tworzy się ogromna kula wody, przypominająca twarz demona. Po krótkiej chwili kula się rozprasza, tworząc przy tym kilkanaście śmiercionośnych wiązek wodnych, które przy kontakcie z przeciwnikiem potrafią zadać poważne obrażenia, ogłuszając go przy tym. Gdy przeciwnik przyjmie na siebie większość wiązek, obrażenia są na tyle mocne, że potrafią zabić, dlatego mówi się że jest to zakazane zaklęcie. Mag zużywa bardzo wiele magicznej energii, dlatego trzeba uważać przy wykonywaniu owego zaklęcia.

Magiczna energia
Poziom III: 8'000
________________________________________

Podwójna fala
http://vignette4.wikia.nocookie.net/fairytail/images/7/70/Podw%C3%B3jna_Fala.gif/revision/latest?cb=20120717182750&path-prefix=pl
Mag krzyżuje swoje obie ręce z otwartymi dłońmi na końcu. Poprzez odpowiednią koncentrację swojej magicznej energii, w momencie ich krzyżowania, przeciwnik zostaje zaatakowany z dwóch stron, przez ogromne fale wodne. Zależnie od poziomu magicznej energii użytkownika, fale zadają większe obrażenia. Gdy oponent zostanie zaatakowany przez przywołane fale, traci swoja równowagę i jest całkowicie odsłonięty przed magiem wody, który z łatwością może go w tym momencie dopaść.

Magiczna energia
Poziom II: 6'000
Poziom III: 4'500
________________________________________

Wodna mgławica
http://vignette2.wikia.nocookie.net/fairytail/images/5/5c/Water_Nebula_Anime.jpg/revision/latest/window-crop/width/200/x-offset/0/y-offset/44/window-width/416/window-height/208?cb=20111217123044&path-prefix=pl
Mag, poprzez odpowiednią koncentracje, potrafi zapanować nad wodą która znajduje się wokół niego. Jednym z przykładów jest zaklęcie ''wodna mgławica''. Jeżeli przeciwnik stoi choć na nie wielkiej ilości wody, mag koncentruje swoją energię a następnie powoduje że, woda pod stopami oponenta, wyrzuca go wysoko w górę, chwiejąc mocno przy tym jego równowagę. Samo zaklęcie nie zadaje żadnych obrażeń, aczkolwiek upadek z dużej wysokości może spowodować wiele bólu.

Magiczna energia
Poziom I: 5'000
Poziom II: 4'500
Poziom III: 4'000
________________________________________

Wodny bicz
http://vignette2.wikia.nocookie.net/fairytail/images/1/1b/Wodna_Ch%C5%82osta.gif/revision/latest?cb=20120717172846&path-prefix=pl
Mag w błyskawicznym tempie, tworzy w swojej dłoni bicz wodny. (Jego wielkość zależna jest od poziomu magicznej użytkownika.) Początkujący mag wody, pod wpływem zamachu, będzie mógł rozszerzyć bicz, nawet do 10 metrów. Bliski kontakt z rozpędzoną wodną wiązką potrafi zadać wiele bólu, a nawet pozostawić krótkotrwałe drętwienie np. na kończynie.

Magiczna energia
Poziom I: 4'000
Poziom II: 3'500
Poziom III: 3'000
________________________________________

Sierra
http://vignette3.wikia.nocookie.net/fairytail/images/a/ae/676px-Juvia_using_Sierra.png/revision/latest/scale-to-width-down/200?cb=20111114094022&path-prefix=pl
Użytkownik poprzez odpowiednią koncentracje, zamienia swoje całe ciało w wodę, a następnie podgrzewa je do temperatury wrzenia. Jeżeli przeciwnik zetknie się z magiem wody, który znajduje się pod tą postacią, to może doznać poważnych poparzeń, na miejscu w którym zetknął się z wodą. Im dłuższy czas utrzymywania tego zaklęcia, tym więcej energii się traci.

Magiczna energia
Poziom II: 5'000 (w każdym poście)
Poziom III: 4'000 (w każdym poście)
________________________________________

Wodne cięcie
http://vignette4.wikia.nocookie.net/fairytail/images/e/e7/Wodne_Ci%C4%99cie.gif/revision/latest?cb=20120717172200&path-prefix=pl
Mag wody, zbierając magiczną energię w całym swoim ciele, potrafi wypuścić z dowolnej jej części wodne ostrza. Lecą one z ogromną szybkością i są bardzo ostre. Dzięki temu jest to świetna technika do zaskoczenia przeciwnika jak i zadania mu ostrych obrażeń. Im większy poziom magiczny użytkownika owego zaklęcia, tym ostrza są szybsze oraz ostrzejsze. Mistrzowie magii wody potrafią nawet tym zaklęciem pociąć kamienie.

Magiczna energia
Poziom I: 2'000 (za ostrze) {do 6 jednocześnie}
Poziom II: 1'500 (za ostrze) {do 10 jednocześnie}
Poziom III: 1'000 (za ostrze) {bez ograniczeń}
________________________________________

Wodne zamknięcie
http://vignette3.wikia.nocookie.net/fairytail/images/f/f0/671px-Lock.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/200?cb=20111111130024&path-prefix=pl
Mag przy bliskim kontakcie z przeciwnikiem, wystawia do niego rękę i wyrzuca z niej swoją magiczną energię w postaci wodnej kuli. (Aby zaklęcie zadziałało, to maksymalna odległość od dłoni użytkownika do przeciwnika, może wynosić 10 cm) Przeciwnik uwięziony w wodnym zamknięciu, pozbawiony jest tlenu i po krótkim czasie (3 tury) traci przytomność. Kuli nie da się zniszczyć od środka, chyba że przeciwnik posługuje się np : Lodowym tworzeniem, magią zniszczenia, magią grawitacji. Natomiast możliwe jest zniszczenie kuli z zewnątrz. Wystarczy  że zaklęcie o średniej sile, zetknie się z ową kulą.

Magiczna energia
Poziom I: 5'000 (w każdym poście)
Poziom II: 4'000 (w każdym poście)
Poziom III: 3'000 (w każdym poście)

Wodny Cyklon
http://vignette2.wikia.nocookie.net/fairytail/images/2/2a/Water_Cyclone.gif/revision/latest?cb=20130321163001
Naprawdę silne zaklęcie, jeśli znajdujemy się blisko zbiornika, a najlepiej w jego centrum. Użytkownik wyciąga przed siebie dłonie. Tworząc ogromny wir wodny i przekształca go w wodny cyklon o niewyobrażalnej sile, która pozwoliłaby nawet wypchnąć kilkunastu przeciwników z wody, czy poszkodować ich w wyniku wytworzenia cyklonu na powierzchni.

Magiczna energia
Poziom II 4'000
Poziom III 3'500

Wodna Belka
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130406112835/fairytail/images/e/e9/Juvia's_Water_Beam.gif
Użytkownik koncentruje swoją magiczną energię, a następnie wyciąga ręce przed siebie wypuszczając z magicznego kręgu gorący strumień wody. Leci on na przeciwnika szybko, z początku można wydawać się że leci on po linii prostej, więc uniknięcie go wydaje się proste. Jednak tuż po wykonaniu uniku przez naszego wroga, belka wodna zawraca i ponownie obiera kierunek swojego celu. Nie ustąpi, póki go nie osiągnie. Uderzenie belką wodną bezpośrednio o ciało (skórę itp) powoduje silne poparzenia, niczym wrzątek.

Magiczna energia
Poziom III 6'000  (1'000 za utrzymanie)


"Before creation, comes destruction..."
http://i40.tinypic.com/im5b4i.png

Relacje
♫ Theme ♫  ♫ Battle Theme ♫
♫ Dragon Mode Theme ♫


Chcesz wziąć udział w misji?
Napisz do mnie na PW
spróbujemy się dogadać.

Offline

 
.postleft {width:25em;} .postright {border-left-width:25em;}





♣ Mikaboshi: 44253006
Facebook

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
krol lew wysokie trawy youtube forum pl utrwalanie koloru tkanin jak brzmi imie weronika po elficku www.extreme.pun.pl