Ogłoszenie

Pora roku
Rok na forum
Image and video hosting by TinyPic


http://www.fairy-tail.xaa.pl/ <- ZAPRASZAMY

#1 2012-11-25 20:19:07

 Mikaboshi

Mag niezrzeszony

Zarejestrowany: 2012-11-20
Posty: 2270
Punktów :   12 

Magia Broni

http://i.imgur.com/8RVXOSr.png

Jest to magia w której użytkownik posługuje się bronią palną(rewolwery, pistolety, karabiny), z wbudowaną magiczną lacrymą. Dzięki temu, oraz połączeniu z nią naszej magicznej energii, broń wystrzela magicznymi pociskami. Pamiętajmy jednak, że lacrymy się wyczerpują!

http://i.imgur.com/gntX66i.png
Mag potrafi zapanować tylko nad podstawowymi zaklęciami oraz potrafi używać tylko broni małego kalibru (rewolwery, pistolety) przez co nasze zaklęcia nie są aż tak szybkie i mocne. Zgranie z naszą bronią też nie jest na mistrzowskim poziomie. Szybkość z jaką wyładowują się lacrymy jest ogromna! Wystarczy dosłownie parę zaklęć.

http://i.imgur.com/Y8exSkj.png
Na tym poziomie mag potrafi używać broni palnej większego kalibru *jak karabiny maszynowe czy też strzelby.* Dzięki temu wzrasta nie tylko siła naszych zaklęć, lecz też ich różnorodność. Zgranie z naszą bronią również zaczyna się poprawiać.

http://i.imgur.com/YrI1ElL.png
Mag który opanował ten poziom potrafi użyć każdego rodzaju broni palnej(strzelby, karabiny snajperskie, karabiny maszynowe). Nasze ataki są o wiele szybsze i potężniejsze. zaś wyczerpanie Lacrymy w walce graniczy z cudem! Opanowaliśmy również perfekcyjne zgranie z bronią, przez co wyjęcie np rewolwer z kabury zajmuje nam ułamek sekundy.


Theme | Battle Theme | End Theme
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mchwcculQ91rbp4juo1_500.gif

http://endlessfacts.com/upload/img/gVv9D14397106132.gif
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!

http://i60.tinypic.com/6e2ng6.jpg


Offline

 

#2 2013-10-19 02:50:57

 Mikaboshi

Mag niezrzeszony

Zarejestrowany: 2012-11-20
Posty: 2270
Punktów :   12 

Re: Magia Broni

Strzał Błota
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20111220194747/fairytail/pl/images/1/11/Mud_Shot.gif
Zaklęcie magii broni, które może pełnić funkcję defensywnego oraz ofensywnego (w zależności od sytuacji). Do jego wykonania potrzebny jest przynajmniej jeden rewolwer. Po zebraniu odpowiedniej ilości magicznej energii w przedmiocie, użytkownik oddaje strzał. Z broni wydobywa się spora ilość błota, która w momencie kontaktu z celem zwiększa swoją objętość. Ten atak może być wykorzystany do dezorientacji wroga, zmniejszenia jego pola widzenia, a także zasłonięcia się przed pewnego rodzaju atakami (np. ognistymi). Praktyczne zaklęcie, niepochłaniające zbyt wiele magicznej energii oraz czasu. Leżącą sporą ilość błota, pozostałą po strzale, można później wykorzystać. Używając dwóch rewolwerów jednocześnie, można zwiększyć dwukrotnie moc zaklęcia, jednakże wymaga to podwójnej ilości magicznej energii i trochę więcej czasu.

Magiczna energia
Poziom I: 3'000
Poziom I: 2'000
Poziom II: 1'500
____________________________________

Wybuchowe Kule
http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20111220194724/fairytail/pl/images/8/85/Blast_Bullet.gif
Zaklęcie, które można wykonywać przy użyciu rewolweru oraz karabinu snajperskiego. Po zebraniu odpowiedniej ilości magicznej energii w broni, mag oddaje strzał. Zostaje wystrzelony świecący pocisk, który przy kontakcie wybucha. Wybuch nie jest zbyt silny, ale będąc blisko niego można zostać poważnie zranionym. Siła techniki zależy od poziomu magii użytkownika, ilości czasu spędzonych na treningach oraz rodzaju broni. Użycie broni snajperskiej zużyje nieco więcej energii, a także sprawi, że wybuch będzie o wiele silniejszy.

Magiczna energia
Poziom I: 2'500
Poziom II: 2'000
Poziom III: 1'500
____________________________________

Strzał Tornada
http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20111220194838/fairytail/pl/images/c/ca/Tornado_Shot.gif
Ofensywne zaklęcie magii broni. Jest bardzo dynamiczne, a przyjęcie go z bliskiej odległości może wyrządzić parę głębokich ran. Mag ma do dyspozycji dwa wyjścia, używając tego zaklęcia. Może użyć jednego rewolweru. Wtedy z broni wystrzelone zostaje tornado, przypominające trąbę powietrzną, skierowaną poziomo, zmierzającą w wyznaczone miejsce. Drugim wyjściem jest poświęcenie większej magicznej energii w zamian za możliwość użycia dwóch rewolwerów. Zwiększy to siłę tornada. Siła zaklęcia maleje wraz z odległością, jaka dzieli użytkownika od celu.

Magiczna energia
Poziom I: 2'000
Poziom II: 1'500
Poziom III: 1'000
____________________________________

Naprowadzany Strzał
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20111220194835/fairytail/pl/images/b/bc/Target_Lock_On%2C_Homing_Shot.gif
Do wykonania tego zaklęcia wymagany jest magiczny karabin snajperski. Gracz spogląda przez lunetę, namierzając cele, do których będzie strzelał. Oddanie strzału odbywa się po krótkiej analizie. Wystrzelony zostaje jeden pocisk, który przy kontakcie wybucha. Siła eksplozji zależy od tego ilu przeciwników zostało namierzonych i w jakich odległościach stoją. Jeden nabój zostaje wystrzelony do miejsca, które zostało wskazane podczas analizy. Miejsce zostaje wybrane w taki sposób, aby zrobić jak najwięcej szkód naznaczonym przeciwnikom. Ilość magicznej energii, która zostanie pochłonięta przez zaklęcie również zależy od ilości znalezionych wrogów. Przeciwnicy, którzy nie są w polu widzenia (np. są schowani za drzewem) nie zostają namierzeni, ale mogą oberwać w momencie wybuchu pocisku.

Magiczna energia
Poziom II: 4'500
Poziom III: 4'000
____________________________________

Strzał Snajperski
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20111220194811/fairytail/pl/images/8/8d/Stinger_Shot.gif
Do wykonania tego zaklęcia potrzebny jest magiczny karabin snajperski. Gracz spogląda przez lunetę, która jest przymocowana do broni, po czym namierza dokładnie cel. Po namierzeniu oddaje pojedynczy strzał prosto do miejsca, w które celuje. Tą technikę można wykorzystać do cichego pokonywania przeciwników z odległości. Przy tym strzale nie pojawia się żaden magiczny krąg, więc ofiara, do której strzela się z ukrycia, będzie kompletnie zdezorientowana i nieświadoma. Daje jej to bardzo małe szanse na uniknięcie takiego ataku. Podczas wykonywania tego zaklęcia, gracz użytkownik powinien być bardzo ostrożny, by nikt nie zaszedł go od pleców.

Magiczna energia
Poziom I: 3'000
Poziom II: 2'500
Poziom III: 1'500
____________________________________

Deszcz Strzałów
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20111220194734/fairytail/pl/images/0/07/Bullet_Storm.gif
Wykorzystując dwa karabiny maszynowe, mag oddaje pięciosekundową serię strzałów. W ciągu tych pięciu sekund wystrzeliwuje bardzo dużo strzałów przed siebie. Pocisków wystrzelonych zostaje tak dużo, że użytkownik nie jest w stanie ich kontrolować, co w rzeczywistości daje serie strzałów na ślepo. Główną siłą zaklęcia jest ilość pocisków, ponieważ siła rażenia jednego z nich nie jest zbyt duża. Podczas ostrzału danego terenu użytkownik jest odsłonięty i podatny na ataki od tyłu, więc najlepszym rozwiązaniem jest używanie tego zaklęcia, kiedy walczymy we dwójkę i jesteśmy osłaniani.

Magiczna energia
Poziom II: 6'000
Poziom III: 5'000
____________________________________

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20111220194819/fairytail/pl/images/b/b8/Sunlight_Shot.gif
Zaklęcie magii broni. Do jego użycia wymagany jest jeden rewolwer. Mag używając specjalnego pocisku wystrzela z broni ogromną ilość światła. Jego energia jest tak wielka, że stwory takie jak Cienie, znikają. Światło jest tak silne, że wszyscy, którzy spojrzą się na strzał, zostaną oślepieni na pewien okres czasu. Zwykłemu człowiekowi nie zadaje żadnych obrażeń fizycznych. Słoneczny strzał można wykorzystać, by kupić trochę czasu do ucieczki, lub przygotowania się do bardziej złożonego ataku. Wadą umiejętności jest to, że użytkownik musi bardzo uważać, by sam nie został oślepiony. Zaklęcie nie wymaga zbyt dużego przygotowania, wystarczy załadować pocisk i nacisnąć na spust.

Magiczna energia
Poziom I: 2'500
Poziom II: 1'500
Poziom III: 1'000


Theme | Battle Theme | End Theme
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mchwcculQ91rbp4juo1_500.gif

http://endlessfacts.com/upload/img/gVv9D14397106132.gif
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!

http://i60.tinypic.com/6e2ng6.jpg


Offline

 
.postleft {width:25em;} .postright {border-left-width:25em;}





♣ Mikaboshi: 44253006
Facebook

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
co sie dzieje jak zawór N75 1.9tdi sie zepsuł www.abramakabra.pun.pl www.browarypark.pun.pl wojciech melerowicz lekarz www.prostowserce.pun.pl