Magia ta może odbijać, zniekształcać i skręcać prawie wszystko. Magia ta wpłynąć może na takie rzeczy jak stal *czy też inna broń biała*, lecz także do rzeczy niematerialnych jak magia. Jest to idealna magia defensywna, która z połączeniem zręczności, może dać niejednemu w kość! Atakując taką osobę, trzeba uważać, aby zagięcie własnego ataku nie zraniło naszych sojuszników, co czyni tą magię jeszcze straszniejszą! Oczywiście, nawet silni użytkownicy tej magii mogą mieć problem z odbiciem zaklęć rangi S, lecz to inna bajka. Magia ta nie jest nieograniczona, gdyż ma 3 słabe punkty: 1. Użytkownik może odbijać magię i broń, ale nie części ludzkiego ciała. 2. Użytkownik nie może bronić się i atakować wroga jednocześnie. 3. Nie działa ona na elastyczne przedmioty.
Początkujący mag może odbić słabsze magiczne ataki przeciwnika, jak i broń białą. Zajmuje jednak to sporo czasu jak i zżera od nas dużo magicznej energii, przez co musimy być ostrożni.
Na tym poziomie mag poprawił się, lecz nie na miarę sowich możliwości. Bezproblemowo potrafi odbić każdy atak z broni białej, również mag potrafi odbić silniejsze zaklęcia. Szybkość wykonywanych zaklęć jest szybsza, jednak dalej sprawia wiele do życzenia. Również zużywasz mniej magicznej energii.
Najsilniejsze magiczne ataki przeciwników? Cóż nawet Magowie klasy S mogą mieć z nimi problem, lecz nie ty! Bezproblemowo odbijasz wszystkie ataki *poza specjalnymi* jak i każdą broń białą. Ilość i szybkość nie gra dla ciebie roli, zagniesz wszystko i tak! Kontrola magicznej energii także się poprawiła, przez co o wiele mniej jej tracisz.
|